تبلت ارزان قیمت با امکانات متنوع

در بازار پر رونق و رقابتی تبلت‌ها محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. در این میان تلاش شرکت‌های تولیدکننده برای طراحی و تولید تبلت‌های ارزان قیمت در جهت کسب سهم بیشتر از این بازار همچنان ادامه دارد. در همین راستا شرکت Hisense به تازگی یک تبلت ارزان قیمت را به بازار معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این تبلت با مدل Sero 8 به بازار معرفی شده است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این تبلت که قرار است به‌صورت اختصاصی توسط فروشگاه‌های Walmart عرضه شود، از یک صفحه نمایش تمام لمسی 8 اینچی بهره می‌برد که تصاویر را با وضوح 800 در 1280 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این تبلت مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای 6/1‌گیگاهرتزی است و از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد.  ظرفیت حافظه داخلی این محصول به 16 گیگابایت می‌رسد و کاربران آن امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های MicroSD را در اختیار دارند.

این تبلت که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نسخه کیت‌کت 4/4 است، از دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 3/0 مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای امکانات ارتباطی مانند بلوتوث 3، پورت mini HDMI و پورت microUSB است.

شرکت Hisense اعلام کرده است که این تبلت را به زودی و با قیمت 129 دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  25  =  35