بانک مرکزی

مدیر عامل سازمان ict شهرداری مشهد خر داد:

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در آخرین جلسه بانک مرکزی من‌کارت به عنوان پول خرد الکترونیکی مورد تایید این بانک قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی آبسالان با اشاره به اینکه من‌کارت به عنوان ایده ای جدید، برای نخستین بار در کشور و شهر مشهد پیاده شده است، افزود: در حال حاضر طرح من‌کارت در ناحیه‌های یک و دو مشهد فعال شده و ظرف هفته آینده ناحیه چهار نیز فعال خواهد شد.

وی اظهار داشت: طی یک سال گذشته در مرحله آزمایش ، 50 فروشگاه برای فروش و ارائه خدمات شارژ من‌کارت فعال شدند که بزودی 350 نقطه فروش و ارائه شارژ در سطح شهر افزوده خواهد شد.

آبسالان در ادامه پیگیری این طرح را در زمینه سخت افزار و نرم افزار توسط  سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و بحث اجرایی آن نیز به عهده سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون طرح من‌کارت در بخش اتوبوسرانی فعال شده و پارکینگ‌های حاشیه‌ای و غیر حاشیه‌ای هم از دیگر خدماتی است، که به این طرح خواهند پیوست.

وی با بیان اینکه بعد از سازمان اتوبوسرانی، قطار شهری هم در حوزه من‌کارت فعال می‌شود، تصریح کرد: پارکینگ‌ها و تاکسیرانی هم به‌ ترتیب در این طرح فعال خواهند شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄    =  6