بانک سرمایه ادغام نمی‌شود/ آغاز ساماندهی بدهکاران کلان

خانی اعلام کرد؛

مدیرعامل بانک سرمایه از ساماندهی پرونده بدهکاران کلان این بانک خبر داد و گفت: قرار نیست در هیچ بانکی ادغام شویم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدرضا خانی صبح امروز (یکشنبه) و در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه منکر تخلفاتی که در بانک سرمایه طی ادوار صورت گرفته است، نمی شویم، اظهارداشت: تخلفی که در این بانک صورت گرفته با همکاری بدهکاران کلان و برخی از همکاران بانک (عموما بازنشستگان سایر بانک ها که در بانک سرمایه حضور داشتند) شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای جوان هیچ تخلفی در این زمینه نداشته اند، گفت: به دنبال این موضوع عذر تمام بازنشستگان بانک را خواستیم؛ این در حالی است تمام مسایلی که در حال حاضر گریبانگیر بانک شده، بدهکاران ایجاد کرده اند.

 

توقف همکاری بازنشستگان بانک سرمایه

وی از آغاز مذاکرات با بدهکاران بانک خبر داد و تصریح کرد: به دلیل اینکه شکایت کیفری آخرین مرحله محسوب می شود پس از ناامید شدن از مذاکره شکایت کیفری حقوقی و کیفری را آغاز کردیم که به دنبال آن تعدادی از بدهکاران بازداشت شدند و به بقیه اخطار دادیم که اگر برای رسیدگی وضعیت بدهی و پرونده شان حضور نیابند این مسیر ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل بانک سرمایه تعداد بدهکاران کلان این بانک را ۳۱ نفر اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی اعلام کرد و گفت: بدهی این افراد از ۲ هزار میلیارد ریال آغاز شده و به رقم ۱۲۰۰ میلیارد تومان که مربوط به پرونده آقای (م.ج) که بزرگترین بدهکار بانک محسوب می شود ختم می شود.

 

بزرگترین بدهکار بانک سرمایه

خانی ادغام بانک ملت و سرمایه را تکذیب کرد و افزود: همان طور که مدیرعامل بانک ملت نیز روز گذشته اعلام کرده قرار نیست هیچ ادغامی صورت بگیرد؛ زمانی ادغام صورت می گیرد که بانک از نظر عملکرد منابع دچار ضعف شدید باشد و بنابراین هیچ ادغامی برای بانک سرمایه متصور نیست.

وی مجموعه بدهی بدهکاران بانک سرمایه را نزدیک به ۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  10