بازاریابی اتاق فکر یک بانک است

بازاریابی اتاق فکر و مهمترین فرایند علمی کسب و کار و همچنین عامل پویائی و توسعه موفقیت در عرصه های رقابتی است که همواره با مطالعه علمی و کارشناسی به دنبال ارائه ایده ها و طرح های نو و بدیع در راستای خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره در نشست مشترک با کارکنان اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع این بانک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بازاریابی ارائه محصول با خدمات مناسب در بازار مناسب و با قیمت مناسب است و این شعار و خواسته زمانی محقق خواهد شد که با پشتوانه علمی و تجربی در حرکت باشد و برای رسیدن به این خواسته و طرز تفکر باید از تجربیات دیگران بویژه موسسات اعتباری و بانکها استفاده کرده تا دچار روزمره گی نشود چون هیچ خلاقیتی در آن نخواهد بود.

وی افزود: باید فضای فرصت سازی را فراهم کنیم تا همه افراد در امور جاری بانک مشارکت نموده و با کارشناسی و جذب بازار هدف زمینه تحقق اهداف کوتاه مدت و بلندمدت بانک مهیا شود.

مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: همه کارکنان و مشتریان پست بانک بعنوان بازاریاب هستند و در بازاریابی متصدی نباید داشته باشیم و باید همه کارشناس باشند و تمامی کارها ابتدا کارشناسی شده و سپس بصورت سیستمی مدیریت شود.

قائم مقام بانک با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) مبنی بر اینکه اگر انسان نشدنی ها را باور کند، به آدم نامطمئن اعتماد کند و چیزی که از آن نیست طمع کند فریب می خورد تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت، آسیب ها و فرصت ها، اعتماد سازی، خروج از وضعیت سنتی و به روز کردن امور، استفاده از تجارب دیگران در جهت تصمیم گیری و انجام وظایف محوله برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان از جمله اقداماتی است که مجموعه بازاریابی به منظور ارتقاء امور می تواند انجام دهد.

وی عنوان کرد: هریک از واحدها نقش مهمی دارند و همه مسئولان به دنبال پویائی مجموعه خود هستند ولی بازاریابی از بسیاری جهات مهمتر است و برگزاری اینگونه جلسات تخصصی و کارشناسی نشان دهنده توجه ویژه مدیران ارشد بانک به حوزه بازاریابی است.

مهندس فراهانی در پایان یادآور شد: تمام کارها باید در راه رضای خدا باشد چون کارهائی که در این راه باشد همواره ماندگار خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  48