امنیت آی‌تی در ایران به شکل جدی دنبال می‌شود

رییس دانشگاه دفاع ملی گفت: توسعه و امنیت فناوری اطلاعات از دغدغه‌ها و اولویت‌های بسیاری از کشورهای جهان است که در ایران به شکل جدی‌تری دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تسنیم، ابراهیم حسن بیگی در مراسم امضای تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با دانشگاه دفاع ملی اظهار داشت: در تلاش برای تربیت مدیرانی هستیم که بتوانند به نحو شایسته‌ای توسعه و امینت فاوا را مدیریت کنند چرا که امنیت در فناوری اطلاعات را یک اصل می‌دانیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از نفرات کنکور ورود به رشته‌های مربوط به فناوری اطلاعات را انتخاب می‌کنند، گفت: با توسعه رشته‌های مرتبط با حوزه ICT امیدواریم به نتایج مطلوب‌مان در این حوزه نزدیک شویم.

رییس دانشگاه دفاع ملی تصریح کرد: امروزه رشته‌های مختلفی در دانشگاه ما ایجاد شده و رشته‌هایی در حوزه‌های راهبردی و پژوهشی تعریف کرده‌ایم.

او ادامه داد: در حوزه‌های سایبری نیز از سال آینده دانشجو خواهیم پذیرفت و در همین راستا آمادگی خود را جهت کمک به توسعه فناوری اطلاعات و نیازمندی‌های سایبری کشور و همکاری با این وزارتخانه اعلام می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: این دانشگاه همگام با افزایش نیازها رشته‌های خود را گسترش داده و تلاش دارد به کشور در تربیت نیروی‌های انسانی متخصص در حوزه سایبری کمک کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2