اقتصاد نوین اولین صندوق سرمایه‌گذاری ارزی را تاسیس می کند

252 امین شعبه افتتاح شد

رئیس هیات مدیره اقتصادنوین بر تسهیل شرایط ارایه خدمات این بانک به مشتریان در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مهندس محمد صدر هاشمی‌نژاد در مراسم افتتاح شعبه اقدسیه این بانک به عنوان دویست و پنجاه و دومین شعبه بانک اقتصادنوین گفت: کسب رضایت مشتریان از اصول تغییرناپذیر بانک اقتصادنوین است که در این راستا ضمن معرفی خدمات جدید، شرایط به گونه‌ای پیش‌بینی شده که زمان حضور مشتریان در شعب بانک به حداقل ممکن برسد.

وی اظهار داشت: بانک اقتصادنوین برای کاهش لزوم مراجعه مشتریان به شعب بانک خدمات جدیدی معرفی کرده که اینترنت بانک و موبایل بانک اقتصادنوین از آن جمله است، ولی با این حال تعدادی از مشتریان ناچارند برای دریافت برخی خدمات به شعب بانک مراجعه کنند، در این شرایط بانک خود را مکلف می‌داند که این خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به سرعت در اختیار این عزیزان قرار گیرد.


رئیس هیات مدیره بانک اقتصانوین عملکرد ده سال این بانک را به عنوان طلایه‌دار نظام بانکی خصوصی کشور موجب افتخار دانست و گفت: در این ده سال عملکرد کارکنان بانک اقتصادنوین موجب شده صفحات زرینی به افتخارات نظام بانکی کشور افزوده شود.


وی با تاکید بر اهمیت حفظ این افتخارات برای آیندگان گفت: کسب این افتخارات حاصل توجه مدیران بانک به جوانان است.


مهندس صدر هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه با راه‌اندازی شعبه اقدسیه، دسترسی اهالی این منطقه به خدمات بانک اقتصادنوین بیش از پیش تسهیل خواهد شد ابراز امیداوری کرد این شعبه به یکی از شعب ممتاز بانک اقتصادنوین تبدیل شود.


در این مراسم دکتر محمدهاشم بت‌شکن عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی گفت: در راستای تسهیل شرایط ارایه خدمات به مشتریان، 75 شعبه جدید تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.


وی استراتژی بانک اقتصادنوین را در توسعه شعب مویرگی اعلام کرد و گفت: در بحث توسعه شعب تلاش خواهیم کرد در کنار توسعه شبکه شعب تعداد باجه‌های بانک نیز گسترش یابد که با این روش زمینه برای دسترسی آسان تر مشتریان به خدمات بانک فراهم خواهد شد.


وی گفت: در این راستا تا پایان سال جاری یکصد باجه در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود.


وی در ادامه سخنانش به ارایه خدمات بانکداری متناسب با خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بانک اقتصادنوین در سه حوزه بانکداری خرد، اختصاصی و شرکتی با مشتریانش در تعامل است از این رو ارایه سرویس و خدمات متناسب با خواسته مشتریان از برنامه‌های جدی مدیران بانک به شمار می‌آید.


دکتر بت‌شکن ارایه سبد خدمات مالی در شعب را از برنامه‌های جدی بانک اقتصادنوین قلمداد کرد و افزود: در حال حاضر بانکداری اختصاصی در برخی از شعب بانک مستقر شده است و در این شعب سبدی از خدمات ارزی، بیمه، لیزینگ و کارگزاری بورس به مشتریان ارایه می‌شود.


عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین در ادامه از راه‌اندازی اولین صندوق سرمایه‌گذاری ارزی توسط این بانک خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای تاسیس نخستین صندوق ارزی به ارزش 10 میلیون یورو از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شده و پذیره‌نویسی این صندوق به زودی آغاز خواهد شد.


بت‌شکن روند حرکتی بانک اقتصادنوین را در بورس مثبت ارزیابی و اعلام کرد: در سه ماهه اول سال جاری حدود سه دوازدهم EPS اعلامی بانک تحقق پیدا کرده است ضمن اینکه باید اشاره کنم که بانک‌ها در نیمه دوم سال روند مناسب تری را در فعالیت‌های اعتباری خود به دست می‌آورند.


لازم به ذکر است شعبه اقدیسه بانک اقتصادنوین به عنوان دویست و پنجاه و دومین شعب این بانک به آدرس اقدسیه بعد از خیابان فیروزبخش از روز سه‌شنبه 15 شهریورماه 1390 به شبکه گسترده این بانک پیوست.
افتتاح شعبه دویست و پنجاه و سوم بانک اقتصادنوین
در این روز همچنین شعبه خلیج فارس نیز به عنوان دویست و پنجاه و سومین شعبه بانک اقتصادنوین افتتاح شد.
این شعبه به آدرس بزرگراه فتح، خیابان خلیج فارس، بعد از بیمارستان فیاض بخش، نبش کوچه کاظمی پلاک 316 آماده ارایه خدمت به اهالی و کسبه این منطقه است.
لازم به ذکر است این دو شعبه به همت شرکت خدمات پشتیبانی اقتصادنوین به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین با همکاری سرپرستی‌های مناطق یک و چهار شعب تهران تجهیز و آماده بهره‌برداری شده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  2