اسنپ از سرویس اشتراک حرفه‌ای «اسنپ‌پرو» رونمایی کرد

تخفیف ویژه‌ی خرید اشتراک اسنپ‌پرو در رونمایی رسمی از این سرویس.

کاربران سوپراپ اسنپ‌، که در طول ماه سفارش‌های زیادی ثبت می‌کنند، از این پس می‌توانند با فعال کردن اشتراک اسنپ‌پرو به مشترکان حرفه‌ای اسنپ تبدیل شوند. همزمان با رونمایی رسمی از اسنپ‌پرو تخفیف ویژه‌ای برای خرید اشتراک آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از آی تی ایران اسنپ‌پرو سرویس اشتراک حرفه‌ای سوپر اپلیکیشن اسنپ محسوب می‌شود که در حال حاضر روی سه سرویس خودرو، غذا و سوپرمارکتِ تحویل فوری و برای کاربران نسخه اندروید و وب‌اپلیکیشن در شهر تهران فعال شده است. در این سرویس، به ازای پرداخت مبلغ اشتراک اسنپ‌پرو، مزایای ویژه و تخفیف‌ اسنپ، به مدت یک ماه، به‌طور خودکار فعال می‌شود.

تخفیف ویژه‌، به مدت محدود

هزینه اشتراک ماهیانه اسنپ‌پرو ۱۵۰ هزار تومان است و اسنپ در نظر دارد به مناسبت رونمایی از این سرویس، از ۱۴ بهمن به مدت محدود، آن را به مبلغ ۴۰ هزار تومان در اختیار طرفدارانش قرار دهد.

با خرید اشتراک اسنپ‌پرو، ۵ تخفیف ۸ هزار تومانی برای ۵ سفر، به همراه پشتیبانی سریع‌تر در اختیار کاربران بخش خودرو قرار می‌گیرد. همچنین، بخش‌های مختلف عضو پرو در سرویس غذا دارای ارسال رایگان (تا سقف ۲۵ هزار تومان) و ۵ تا ۲۰ درصد تخفیف سفارش خواهند بود. برای سوپرمارکت‌های عضو پرو در سرویس سوپرمارکت تحویل فوری نیز ارسال رایگان (تا سقف ۱۵ هزار تومان) در نظر ‍گرفته شده است.

نحوه‌ی خرید اشتراک اسنپ‌پرو

نشان اسنپ‌پرو در قسمت بالایی صفحه اصلی سوپر اپ اسنپ قرار دارد. با به‌روزکردن اپلیکیشن اسنپ، این بخش فعال و نشان آن به سوپراپ اضافه می‌شود. برای فعال کردن این سرویس، بعد از ورود به حساب کاربری خود در سوپراپ وارد صفحه‌ اسنپ‌پرو شوید و گزینه «خرید» را انتخاب کنید؛ پس از انجام پرداخت موفق، اشتراک یک ماهه‌ اسنپ‌پرو فعال می‌شود.

چنانچه اشتراک فودپروی فعال دارید، با خرید اسنپ‌پرو، زمان باقیمانده، مزایا و تخفیف‌های این اشتراک ذخیره و پس از پایان اشتراک اسنپ‌پرو در حساب کاربریتان در سرویس غذا فعال می‌شوند. سرویس اشتراک حرفه‌ای اسنپ‌پرو در آینده برای شهرهای بیشتر و سایر سیستم‌عامل‌ها نیز فعال خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =