ارتباطات اثربخش مهم‌ترین اصول کار بانکی است

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون سرمایه انسانی و روسای ادارات روابط عمومی و اعتبارات از شعب استان خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مهراقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این بازدید، با تاکید بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، مشتریان را بزرگ‌ترین سرمایه بانک دانست و اظهار داشت: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت بنگاه های اقتصادی برای تسخیر بازار و جذب مشتریان جدید است و محور عمده این رقابت ها بر به کارگیری روش ها و برنامه های جذب مشتریان متمرکز شده لذا با توجه به تعدد فعالیت بانک های مختلف در کشور، چنانچه بانکی نتواند راهبردهای خاصی را در رقابت با دیگران تدوین کند به مرور زمان سهم خود را در منابع، مصارف و بهره وری از دست خواهند داد.

وی ارتباطات اثربخش را از مهم‌ترین اصول کار بانکی دانست و تاکید کرد: باید بتوانیم با آموزش اصول ارتباطات، تعاملات تنگاتنگی با مشتریان و مدیران، مسئولان، صاحبان مشاغل و صنایع برقرار کنیم تا بتوانیم از این رهگذر برای جلب اقبال عمومی و جذب منابع موفّق عمل کنیم.

ایمانی با بیان اینکه در شرایط رقابتی حال حاضر، بنگاه های اقتصادی نیازمند مجموعه ای کارآمد از کارکنان هستند، تصریح کرد: کارکنان بانک مهر اقتصاد برای موفّقیت در صنعت بانکداری باید به دانش و علوم نوین عرصه پولی و مالی مجهز باشند.

ایمانی موفقیت‌ها و دستاوردهای اخیر بانک مهر اقتصاد در سال‌های اخیر را مرهون زحمات کارکنان شعب این بانک دانست و بر اجرای بانکداری اسلامی، مصرف بهینه منابع، توسعه سهم بازار و جذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در بازار مالی کشور از برنامه‌های راهبردی و اصلی بانک مهر اقتصاد است که رسیدن به این هدف با تلاش کارکنان محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد سال ها تجربه در اجرای بانکداری اسلامی دارد، افزود: خوشبختانه قوانین بانکداری بدون ربا در مجموعه مهر در حال اجراست.

گفتنی است مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در سفر خود به استان خراسان شمالی ضمن بازدید از شعب و بررسی وضعیت آن ها، با کارکنان و مدیران استانی پیرامون مسائل و مشکلات مختلف گفت و گو کرد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  3