ابرآروان تنها دارنده گواهینامه افتا در عرصه حفاظت ابری خدمات اینترنتی کشور شد

بنا به تعریف افتا، «خدمات عملیات امنیت» خدماتی است که بیش‌تر بر مهارت‌های خاص یا فنی پرسنل شرکت برای پیاده‌سازی یا حصول اطمینان از عملکرد مناسب کنترل‌های پیاده‌سازی شده تأکید دارد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آروان بادانش به‌روز فنی و امنیت سایبری، از وب‌سایت‌ها و محتوای آنلاین در برابر انواع Cloud حملات سایبری ازجمله حملات هکری و منع سرویس توزیع‌شده محافظت می‌کند، بدون آن‌که کاربران نیازی به تهیه تجهیزات سخت‌افزاری داشته باشند.

به‌علاوه آروان خدمات متنوعی را در زمینه‌های گوناگون امنیتی ازجمله رمزنگاری اطلاعات، کنترل دسترسی‌ها و تعداد مجاز درخواست‌های هر کاربر در وب‌سایت عرضه می‌کند. امکاناتی که آروان در این حوزه به کار می‌گیرد شامل سامانه جلوگیری از حملات DDoS، دیواره آتش وب (WAF)، دیواره آتش ابری (Firewall)، محدودیت درخواست‌ها (Request Rate Limit) و پشتیبانی از SSL و HSTS است.

آروان در کنار امنیت ابری (Cloud Security)، محصولات دیگری در راستای زیرساخت یکپارچه ابری عرضه می‌کند؛ شبکه توزیع محتوا، (CDN DNS) ابری، رایانش ابری (Cloud Compute)، فضای ابری (Cloud Storage)، پلتفرم ویدیو و پخش زنده و تبلیغات ویدیو از آن جمله‌اند.

آروان در عین عرضه خدماتی کامل، باکیفیت و امن به کاربران، با شیوه پرداخت هزینه به‌تناسب مصرف (pay-as-you-go)، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. پیش‌ازاین، ابرآروان مجوز پدافند غیرعامل را دریافت کرده بود و با دریافت گواهینامه افتا، تمامی تأییدیه‌های عرضه محصولات و خدمات امنیت ابری کشور را دارا است.

 

منبع:فناپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10