آسان پرداخت از پنجمین جشنواره حرکت حمایت کرد

آپ حامی نخبگان دانشگاهي و مجامع علمي

آپ پس از حضور در نمايشگاه کار و نمايشگاه کارآفريني خانواده دانشگاه صنعتي شريف و حمايت از گردهمايي دانش آموختگان دانشگاه امير کبيربرای حمایت از نخبگان دانشگاهي و مجامع علمي اين بار دانشگاه علم و صنعت را انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت آسان پرداخت از پنجمین جشنواره حرکت ویژه دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت که طب روزهای   27  و 28 اردیبهشت سالجاری در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد حمایت کرد.

 آسان پرداخت (آپ) که همواره با جذب نخبگان دانشگاهی به عنوان نیروی کار متخصص، با مجامع علمی همراه بوده این بار نیز حامی این رویداد علمی شده است و در غرفه ای که در محل برپایی این جشنواره پیش بینی شده به جذب نیرو می پردازد.

 دانش آموختگان و دانشجویان علاقه مند به همکاری با آسان پرداخت   اردیبهشت ماه با حضور در   غرفه این شرکت زمینه همکاری های آتی را فراهم کرد.

آسان پرداخت پيش اين نيز با شرکت در نمايشگاه کار و نمايشگاه کارآفريني خانواده دانشگاه صنعتي شريف و حمايت از گردهمايي دانش آموختگان دانشگاه امير کبير با جوامع علمي همراه بوده است .

گفتنی است در این رویداد که به صورت دوره ای در دانشگاههای کشور برگزار می شود انجمن های علمی دانشگاهها گرد هم می آیند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند و به برگزیدگان جوایزنقدی اعطا می شود.
پنجمین جشنواره حرکت ویژه دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت از 27 تا پایان روز 28 اردیبهشت سالجاری در دانشگاه علم و صنعت تهران برپاست. .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄  11  =