سرخابی ها تا مردادماه در بورس پذیرش می شوند

رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش گذاری پرسپولیس انجام شده است، اعلام کرد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس پذیرش می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا صالح درباره وضعیت خصوصی سازی سرخابی‌ها توصیح داد: واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سنوات گذشته مطرح است و در این راستا جلسات متعددی با حضور وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان در وزارت ورزش  صورت گرفته است.

او با مهم خواندن آماده سازی بنگاه‌های این دو باشگاه از نیمه دوم سال ۹۸ اظهار داشت: برای دستیابی به این هدف باید حساب و کتاب‌های سرخابی های پایتخت را روشن کنیم.

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام این خبر که  دو ورزشگاه را به نام سرخابی‌ها ثبت کرده ایم توضیح  داد: سند ساختمان‌های در اختیار این دو باشگاه به نامشان ثبت نشده بود و با توجه به برنامه زمانی که در هیئت واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی داشتیم در این خصوص جلسات متعددی را  با وزارت ورزش و جوانان  برگزار کردیم.

این مقام مسئول در سازمان خصوصی تایید کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تا مرداد ماه در بورس مورد  پذیرش قرار خواهند گرفت و در این ارتباط اقدامات لازم انجام شده است.

او در خصوص روند واگذاری سرخابی ها به بخش خصوص این نکته را مورد توجه قرار داد: دارایی‌ها و برند باشگاه پرسپولیس مشخص شده و در ادامه ارزش گذاری برای باشگاه پرسپولیس صورت گرفته است.

صالح توضیح داد: در این راستا باشگاه پرسپولیس برند ۴۵ طبقه خود را در اداره مالکیت معنوی شرکت‌ها ثبت کرده و در حال ارزیابی است.

وی در خصوص وضعیت آبی‌پوشان پایتخت نیز گفت:  برای باشگاه استقلال نیز بررسی دارایی ها و ارزش گذاری این باشگاه درحال انجام است، ضمن اینکه  ۵ طبقه از برند باشگاه استقلال به ثبت رسیده و ۴۰ طبقه دیگر در حال ثبت است.

رییس سازمان خصوصی سازی در ادامه بیان کرد: با اهدای ساختمان‌ها و دو زمین به سرخابی‌ها به طور عملی دارایی‌های استقلال و پرسپولیس از بدهی‌های آنها بیشتر می‌شود و ورشکست نمی‌شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  +    =  33