خدمات آنلاین پستی را بصورت غیرحضوری دریافت کنید

پیشخوان مجازی پستی؛

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به منظور رفع دغدغه‌ ماندن در خانه یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشخوان مجازی پست ی را عرضه کرده و به مشتریان کمک می‌کند تا در خانه بمانند و با استفاده از این پیشخوان خدماتی همانند آنچه که از یک دفتر خدمات پست ی ارائه می‌شود را دریافت کنند.

مهرداد ملک محمدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ویژگی‌های این پلتفرم، گفت: این پلتفرم دانش‌بنیان با همکاری شرکت ملی پست به نتیجه رسید و توسط آن امکانات کامل یک دفتر پست ی برای کاربر فراهم می‌شود و کاربران بدون مراجعه حضوری می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این سیستم به تمامی دفاتر پست ی کشور متصل است و در آن کلیه فرایندهای ثبت و صدور بارنامه به صورت آنلاین انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: پس از ثبت کلیه مرسولات به صورت روزانه توسط شرکت پست از محل فرستنده در سراسر کشور جمع‌آوری و ارسال می‌شود. این اقدام امکان ارائه خدمت به ۶۰ هزار مرسوله پست ی را در ماه فراهم کرده است، همچنین در سال ۳۰۰ هزار مرسوله ریلی از طریق این پیشخوان مجازی پست ارسال می‌شود.

ملک محمدی همچنین یادآور شد: دریافت خدمات از این پیشخوان مجازی علاوه بر کاهش هزینه‌ها، حذف مراجع به دفاتر پست ی را به همراه دارد. البته دفتر مجازی پست ی فوق امکانات ویژه دیگری شامل جمع‌آوری بسته پست ی از محل ارسال کننده توسط ماموران پست سراسر کشور، محاسبه آنلاین نرخ (بر اساس لیست تعرفه خدمات پست ی)، صدور آنلاین بارکد یا کد رهگیری پست ی، صدور فاکتور استاندارد پست ی به صورت آنلاین و ارسال پیامک کد رهگیری را دارد.

پستپست مجازیپیشخوان مجازی پستیتجارت الکترونیکخدمات آنلاین پستی
نظرات (0)
افزودن نظر