باسابقه‌ترین شرکت فناوری اطلاعات بانکی کشور به کدام سمت می‌رود؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی ناواکو در بخشی از پیام مشترک رسول لطفی معاون فناوری اطلاعات بانک مسکن و حمید کردبچه مدیرعامل ناواکو آمده است: «مرور آنچه از سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۷ و سپس از آن به بعد در این مجموعه بزرگ حاصل آمده به‌روشنی گویای آن است که ناواکو با همه فراز و نشیب‌ها توانسته است تعهد و پایبندی خود را به اهداف نخستین و رویکردهای دورهای حفظ کند و رویکردهای متعالی‌اش را ادامه دهد.

چنین کارنامه‌ای به ما اجازه می‌دهد اکنون در سالگرد تأسیس شرکت ناواکو، دستاوردهای این شرکت در طول سالیان فعالیتش را مرور کنیم؛  از بیست و چهارم فروردین‌ماه سال ۱۳۵۵ که روز آغاز به کار ناواکو است و از سال ۱۳۸۷ با ورود به حوزه پرچالش و رقابتی فناوری اطلاعات، نه‌تنها بر دامنه فعالیت‌های خود افزوده بلکه توانسته است نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف صنعت فناوری اطلاعات کشور و به‌خصوص بانک مسکن ایفا کند».

در بخش دیگری از این پیام آمده است: «ناواکو مانند هر مجموعه زنده و پویا در مسیر فعالیتش با فرازوفرودهایی مواجه بوده و ما اکنون به‌عنوان میراث‌بران این تجارب گران‌بها با تحلیل علل و دلائل فرودهای گذشته، پرچم علم و فناوری را با جذب نخبگان کشور در حوزه‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، علوم داده و تحول دیجیتال به اهتزاز آورده‌ایم و با تغییر سیاست‌ها، ساختار شرکت، تصمیمات هوشمندانه و واقع‌بینانه در کوتاه‌مدتی باورنکردنی موفقیت‌های بزرگی حاصل کنیم.

این موفقیت‌ها حاصل تلاش بی‌وقفه تیمی از متخصصان متعهد و نوآور است که با پشتکار، دانش و خلاقیت، ناواکو را به‌عنوان یکی از پیشتازان عرصه فناوری اطلاعات مطرح کرده‌اند. در این روز به‌یادماندنی، همگی به تعهد استمرار در مسیر تعالی و نوآوری مجدداً تأکید می‌کنیم و امیدواریم که سال‌های پیشرو، شاهد موفقیت‌های بیشتری برای ناواکو و تمام ذی‌نفعان آن باشیم.

در این مسیر همچنین بایسته و شایسته است مراتب احترام و سپاس فراوان خود را نسبت ساختار مدیریتی نوین گرای بانک مسکن، همه کسانی که همراه و حامی ما بوده‌اند، به‌ویژه مشتریان وفادار، همکاران پرتلاش و ارزشمندمان که بدون حمایت و اعتماد آنها، دستیابی به این موفقیت‌ها امکان‌پذیر نبود، ابراز داریم».

رسول لطفیشرکت ناواکوفناوری اطلاعات بانکی
نظرات (0)
افزودن نظر