پیش بینی بورس دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ / هیجان منفی بازار سهام تخلیه می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، بازار سهام بهمن‌ماه را در مسیری نزولی آغاز کرد. در دومین روز هفته جاری، از حجم و ارزش معاملات خرد کاسته شد و شاخص‌های کل و هم‌وزن، ریزش کردند.

شاخص کل بورس در روز یکشنبه 13 هزار و 716 واحد افت کرد و شاخص هم‌وزن نیز 10 هزار و 31 واحد ریزش کرد.

حجم معاملات خرد سهام‌، حق تقدم و صندوق‌های سهامی نیز در معاملات روز یکشنبه 10 میلیارد برگه سهم بود که با ارزش پنج هزار و 858 میلیارد تومان انجام شد.

در معاملات روز یکشنبه همچنین 657 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد و در مقابل، صندوق‌های درآمد ثابت توانستند 286 میلیارد تومان پول حقیقی جذب کنند.

پیش بینی بورس دوشنبه

بازار سهام طی روزهای اخیر تحت تاثیر چهار سیگنال رشد قیمت دلار، افزایش تنش‌های سیاسی در منطقه، انتشار گزارش‌های 9 ماهه و مصوبه تعیین قیمت فرآورده‌های پالایشگاه‌ها، دچار سرگیجه شده است.

این سرگردانی، هیجانات زیادی را در میان معامله‌گران رقم زده و آنها را بر سر دوراهی خرید و فروش سهام قرار داده است. بر همین اساس و با توجه به ماندگاری سیگنال‌ها، به نظر می‌رسد بازار سهام همچنان دچار هیجانات منفی باشد. با این حال، می‌توان امید داشت که در معاملات روز دوشنبه از میزان این هیجان کاسته شود و معاملات به شکل منطقی‌تری دنبال شود.

بازار سهامپیش بینی بورس
نظرات (0)
افزودن نظر