تراکنش‌ها در بلاکچین ریپل افزایش یافت! زمان صعود XRP فرا رسیده؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رمزارزنیوز نوشت: اخیراً XRPScan، کاوشگر بلاکچین XRP، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X، فاش کرد که XRPL در 30 دسامبر 2023 دست به شکستن رکوردها زده و این بلاکچین به بالاترین سطح تاریخی 6.862 میلیون تراکنش رسیده است.
در ادامه این پیام آمده که رقم مذکور از رکورد تقریبی پنج میلیون تراکنش روزانه در نوامبر 2021، فراتر رفته است. در همین حال، داده‌های XRPScan نشان می‌دهند که رکورد جدیدی هم در آخرین روز 2023 به ثبت رسیده، به این گونه که این شبکه 99 درصد موفقیت در تراکنش‌‌ها داشته است.
یکی دیگر از معیارهای آنچین مربوط به XRP که منعکس‌کننده افزایش تعداد تراکنش‌ها است، ضرب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است که در 31 دسامبر به بالاترین سطح تاریخی خود در 216693 رسید.
در حالت کلی، این دستاورد‌ها نظرات مثبتی را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال در پی داشته؛ زیرا که مقیاس‌پذیری شبکه XRP را به نمایش می‌گذارد. افزایش تراکنش‌ها احتمالا به دلیل ظهور کتیبه‌های “XRP20” در این شبکه است.
در همین راستا، علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال با خاطرنشان کردن تراکنش‌های روان، سریع و با نرخ شکست بسیار کم، امید به رونق و صعود قیمت XRP دارند. با این وجود، برخی دیگر از نظر دهندگان نسبت به افزایش معاملات XRP ابراز تردید کردند. در زمان نگارش این خبر، XRP با بیش از 2 درصد رشد در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.6356 دلار معامله می‌شود.

ارزهای دیجیتالبلاکچینتراکنش
نظرات (0)
افزودن نظر