مجله؛ بستری برای معرفی کانال‌ها در بله

بله، با هدف تقویت محتوای کانال‌ها و نشان دادن محتواهای با کیفیت به کاربران خود، ویژگی جدید خود «مجله» را معرفی کرده‌است. «مجله»، یکی از بستر‌های محتوایی بله است که سعی دارد با گزیده‌کردن محتواهای مناسب به عنوان یک الگوی شاخص به کاربران و کانال‌داران خود نشان‌دهد برای رشد بهتر است محتوای خود را چگونه تولید کنند.
امروزه تولید محتوای متنی تعاریف نوینی به خود گرفته است. استراتژی و ارائهٔ خدمات محتوا یعنی خلق اثری مفهومی و ماندگار در راستای اهداف تولیدکنندگان به طوری‌که باعث شناساندن برند خود باشد. به‌طور کلی می‌توان گفت موفقیت تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی نیازمند پیاده‌سازی استراتژی و را‌ه‌وروش مناسب برای تولید و عرضۀ محتوا است.
به نقل از روابط‌ عمومی پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، بله، یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای بالابردن کیفیت محتوا، ارائهٔ محتوا‌هایی است که در آن اصول و استراتژی تدوین یک محتوای استاندارد رعایت شده‌است. نمایش محتوا‌های باکیفیت که توسط کانال‌داران ایجاد شده است، یکی از اقدامات بله برای تشویق و آموزش به سایر کانال‌داران است تا کیفیت محتوای خود را بالا ببرند و مخاطب خود را همراه‌تر کنند.
اپلیکیشن بله، با هدف گسترش و بهبود محتوا تلاش می‌کند تا با افزایش کیفیت محتوا و تسهیل استفاده از آن، کاربران زمان بیشتری را در این پلتفرم حضور‌ داشته‌باشند و بستر مناسبی برای تبدیل‌شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران شود.
امین تجملیان، قائم‌مقام اپلیکیشن بله دربارۀ نوع محتواهای قرارگرفته در مجله گفت: «محتواهایی در مجله قرار می‌گیرد که بیش از ۱۰۰۰ بازدید داشته باشد و ۲۴ ساعت از انتشار آن گذشته باشد. با در نظر گرفتن این شرایط، محتوایی که در عرض ۲۴ ساعت توانسته باشد، موردتوجه ۱۰۰۰ نفر قرار بگیرد، علاوه بر به‌روزبودن، محتوای باکیفیتی محسوب می‌شود؛ البته باید اشاره کرد که کانال‌هایی که در کمتر از ۲۴ ساعت نیز تعداد بازدید ۱۰۰۰ نفر را ثبت می‌کنند، کانال‌های باکیفیتی به‌شمار می‌آیند؛ پس می‌توانند به عنوان یک نمونه برای کانال‌دارها و تولیدکنندگان محتوا محسوب می‌شوند.»
او ادامه داد: «برای دسترسی به مجله کافی‌ست کاربران در زبانهٔ جریان، به بخش کانال بروند. همچنین نحوۀ به‌روزرسانی مجله سه‌نوبت در روز در ساعات ۸ صبح و ۱۷ عصر و ۲۲ شب است و همراه اخبار و محتواهای جذاب جاری مرتباً با محتواهای باکیفیت به‌روز می‌شود. با این ویژگی، بله قصد دارد حس تنوع و ماجراجویی را در کنار دیگر ویژگی‌های خود مثل ماجرا (استوری) به مخاطبان خود نشان دهد.»
تجملیان دربارۀ برنامه‌های آیندۀ مجله اشاره کرد: «برای بهبود رابط کاربری ویژگی مجله، در آینده، تفکیک موضوع محتواها، مکان بهتر، مشاهدۀ موضوعات موردعلاقه و… در دستور کارمان قرار دارد تا این ویژگی موردپسند مخاطبان با سلایق مختلف قرار گیرد.»
اپلیکیشن بله، با ارائهٔ ویژگی‌های متنوع و ارتقای امکانات پیام‌رسانی، قصد دارد به زیست بوم دیجیتال مردم تبدیل شود و در تلاش است تا تمامی خدمات مورد نیاز امروزهٔ یک ایرانی را در این بستر را فراهم کند.

اپلیکیشن بلهبلهمجله
نظرات (0)
افزودن نظر