کاربران نوبانک برزیل بیش از ۹۰ میلیون نفر شدند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دیوید ولز بنیانگذار و مدیر عامل نوبانک، در یک رویداد برای مطبوعات و تاثیرگذاران در مکزیکو سیتی، گفت: «این نقطه عطف جدید مایه غرور بسیاری برای ما و نشان دهنده تعهدی است که ما آن را بسیار جدی می گیریم. 90 میلیون نفر هستند که به نوبانک برای مدیریت زندگی مالی خود اعتماد دارند و ما برای آن ها کار می کنیم تا راه حل هایی ارائه دهیم که زندگی روزمره آن ها را آسان تر می کند و این اول راه است.»

در سه ماهه دوم سال 2023، Nubank «امور بانکی اولیه برای تقریبا 60 درصد از کاربرانش در نظر گرفته شد و تقریبا یک از هر 2 برزیلی قبلا مشتری Nu بود.»

رشد پایگاه مشتری «به دنبال گسترش سبد محصولات موسسه است که هدف آن پاسخگویی به نیازهای حوزه‌ های مختلف زندگی مالی کاربرانش از جمله بیمه، سرمایه‌ گذاری، وام و غیره» است.

در سال 2023، Nubank بیش از 40 محصول و منبع جدید، از گزینه های اعتباری جدید با تضمین (مانند پیش بینی خروج سالگرد FGTS، پیشنهاد جدید NuConsignado برای بازنشستگان و مستمری بگیران INSS)، سرمایه گذاری (با اولین ETF به همراه پرداخت سود سهام در بازار برزیل)، و گسترش مزایای Ultravioleta، بلک کارت موسسه با تمرکز بر درآمد بالا راه اندازی کرده است.

در آمریکای لاتین، Nu در حال حاضر «بیش از 5.2 میلیون مشتری در مکزیک و کلمبیا دارد. در مکزیک، Nu بزرگترین Sofipo در این بخش از نظر تعداد مشتریان است.

هفته گذشته، Nu Mexico درخواستی برای یک مجوز بانکی از کمیسیون ملی بانکداری و اوراق بهادار (CNBV)، تنظیم کننده محلی، برای آماده شدن برای گسترش دامنه محصولات خود در کشور  ارائه داد.

Nu در سپتامبر 2023 در کلمبیا، افزایش قابل توجهی در وام A/B اعطا شده توسط شرکت مالی بین المللی (IFC) اعلام کرد.

از تعهد اولیه 150 میلیون دلاری «گزارش ‌شده در ژانویه 2023، این مبلغ به 265.1میلیون دلار افزایش یافت که اعتماد IFC و بازار مالی به رشد و پتانسیل Nu در کشور را تایید می ‌کند».

منبع: www.crowdfundinsider.com

کسب و کارنئوبانکنوبانک برزیل
نظرات (0)
افزودن نظر