فروش ارز تا سقف ۲۰۰۰ دلار در شعب منتخب بانک صادرات ایران

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، داود مهدیان، معاون بین‌الملل این بانک با اعلام این خبر افزود: شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران در تهران و برخی مراکز استان‌های کشور برای تامین نیازهای ضروری از طریق واریز به حساب ویژه ارزی مشتریان و تسهیل در تامین تقاضای ارزی به صورت اسکناس تا سقف ۲۰۰۰ دلار ارز می‌فروشند.
وی با تاکید بر اینکه مصوبه فروش ارز برای رفع نیازهای ضروری به تمامی شعب ارزی بانک صادرات ایران ابلاغ شده است، افزود: فروش ارز تنها به اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال دارای حساب و کارت سپهری فعال نزد بانک صادرات ایران امکان‌پذیر است.

معاون بین‌الملل بانک صادرات ایران گفت: فروش ارز تا سقف مورد نظر به نرخ اعلامی روزانه سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به نشانی: www.ice.ir انجام خواهد شد.

مهدیان اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی فروش ارز به هر شخص با گذشت یک سال شمسی (۳۶۵ روز) از آخرین روز نوبت خرید ارز توسط وی مجاز است و لازم است تا حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه ارزی با عنوان فروش ارز اسکناس بابت نیازهای ضروری افتتاح شود. حداقل موجودی برای افتتاح و استمرار حساب ویژه ارزی ۱۰۰ دلار آمریکا است.

شعب «مستقل مرکزی سپهر»، «فردوسی» در منطقه مرکز تهران، «شهید اشرفی اصفهانی» در منطقه غرب تهران و «سردار سلیمانی» در منطقه شرق تهران و همچنین شعبه «سپهر شهریار» در آذربایجان شرقی، «مشهد» در خراسان‌رضوی، «آزادی» در شهر زنجان، «گرگان» در شهرستان گرگان، «میدان امام خمینی(ره)» شهرستان ساری، «میدان انقلاب» شهر اصفهان، «آزادگان اهواز» شهر اهواز و «صنعتی» شهر یزد، شعب منتخب بانک صادرات ایران برای فروش ارز و پاسخگویی به نیازهای ضروری هموطنان تعیین شده است.

اسکناسبانک صادرات ایرانفروش ارز
نظرات (0)
افزودن نظر