جبران تحریم ها با بونوس ۱۰۰ درصدی آرون گروپس

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بازار، بروکر آرون گروپس به عنوان سریع‌ترین بروکر از نظر میزان رشد و توسعه جوایز متعددی را در همایش بلاک چین استانبول، منطقه و منا و اکسپو دبی از آن خود کرده است. در کنار آرون، یک بروکر نام آشنا در سطح جهانی را در کنار خود دارید که با تمام قوا به دنبال ایجاد بهترین شرایط سرمایه‌گذاری برای معامله‌گران ایرانی است. در همین راستا در آرون پلتفرم‌های معاملاتی روز دنیا از جمله متا تریدر را در اختیار شما گذاشته‌ایم. این بار نیز با برگزاری یک کمپین دیگر قصد دارید با اهدای بونوس ویژه بخشی از خسارت وارد شده به معامله‌گرانی که به دلیل تحریم‌ها قادر به معامله در فارکس نبوده‌اند را جبران کنیم.

چه کسانی می‌ توانند در این کمپین شرکت کنند

 اگر معامله‌گر بازار فارکس هستید و در ۶۰ روز گذشته در بروکر دیگری به غیر از بروکر آرون معامله انجام داده‌اید می‌توانید در این کمپین شرکت کنید. بسیاری از شما به دلیل تحریم‌های وضع شده قادر به ادامه دادوستد در بروکرهای قدیمی خود نبوده‌اید و این امر خسارت‌هایی را به سبد سرمایه شما وارد کرده است.

بروکر آرون به عنوان برترین بروکر منطقه منا به خوبی به پیامد تحریم‌ها و خسارت وارد شده آگاه است. در همین راستا سعی داریم با اهدای بونوس ویژه به این دسته از معامله‌گران بخش کوچکی از خسارت وارد شده را جبران و شرایط را برای ورود دوباره این دسته از معامله‌گران به بازار فارکس مهیا کنیم.

شرایط اهدای بونوس

این کمپین از ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ مصادف با ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ راس ساعت ۰۰:۰.۱ آغاز و تا ۷ جولای ۲۰۲۳ مصادف با ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵ به وقت ایران ادامه خواهد داشت.

اگر جزو مشتریان جدید بروکر آرون هستید و در ۶۰ روز گذشته در کارگزاری‌های دیگر معاملاتی را انجام داده‌اید باید استیتمنت (Statement) و مدارک موردنیاز دال بر فعالیت خود در ۶۰ روز گذشته را به بروکر آرون گروپس تحویل دهید. البته برای این منظور ابتدا باید در آرون گروپس ثبت نام کنید. پس از نام نویسی و انجام مراحل احراز هویت حساب کاربری شما در آرون ایجاد می‌شود. برای دریافت بونوس دو گام دیگر باید بردارید.

 در گام نخست باید استیتمنت را در قالب یک تیکت برای آرون ارسال کنید. در قدم بعدی نوبت به واریز به حساب معاملاتی شما در آرون می‌رسد.

در نظر داشته باشید که هر معامله‌گر تنها یک‌بار می‌تواند از بونوس هدیه آرون گروپس استفاده کند.

واریز و دریافت بونوس

 در این بخش شما باید حساب معاملاتی خود را شارژ کنید تا در ادامه در ازای مبلغ واریزی بونوس شایسته‌ای دریافت کنید. حداقل مبلغ واریزی برای دریافت بونوس ویژه، ۵۰ دلار یا معادل تومانی آن است.

در ادامه به ازای ۵۰ تا ۵۰۰ دلار واریز به حساب معاملاتی ۵۰ درصد از مبلغ واریزی را به عنوان بونوس دریافت می‌کند. اگر مبلغ واریزی شما بیش از ۵۰۰ دلار باشد، ۱۰۰ درصد مبلغ واریزی را به عنوان بونوس دریافت می‌کنید. بله این کمپین رویدادی بی‌سابقه است.

برای اهدای بونوس هدیه سقفی نیز در نظر گرفته شده است. سقف بونوس هدیه برای حساب معاملاتی شما ۵۰۰۰ دلار یا معادل تومانی آن است.

نکات مهم

در نظر داشته باشید که بونوس ویژه‌ای که در اختیار شما گذاشته می‌شود در واقع نوعی اعتبار قابل ضرر است. این اعتبار به حساب معاملاتی شما اضافه می‌شود و شما می‌توانید از این اعتبار در معاملات خود استفاده کنید. در واقع امکان برداشت بونوس هدیه وجود ندارد. بونوس به موجودی حساب معاملاتی شما افزوده می‌شود.

لازم به ذکر است که بونوس هدیه برای یک مدت محدود دارایی اعتبار است و بهتر است در این مدت نسبت به انجام معاملات جدید اقدام کنید. سود حاصل از معامله‌ای که با بونوس هدیه انجام شده است به شما تعلق دارد و می‌توانید این سود را از حساب معاملاتی خود برداشت کنید.

اعتباری که به عنوان بونوس به حساب معاملاتی شما واریز می‌شود تنها ۳۰ روز اعتبار دارد و پس از این مدت به صورت خودکار از حساب معاملاتی شما کسر می‌شود.

زمانی که حساب معاملاتی کاربری به سطح استاپ اوت برسد، اعتبار بونوس نیز به پایان رسیده از حساب معاملاتی کسر می‌شود. با برداشت یا انتقال وجه از حساب معاملاتی نیز منجر به کسر بونوس هدیه از حساب معاملاتی شما خواهد شد.

بروکر آرون گروپس با هدف جبران بخشی از خسارت‌هایی که به دنبال تحریم‌ها متحمل شده‌اید این کمپین را برگزار کرده است. لطفا با رعایت قوانین و مقررات کمپین به برگزاری صحیح این رویداد کمک کنید. بروکر آرون با مشاهده هر گونه تخطی یا سو استفاده از قوانین کمپین با فرد خاطی برخورد می‌کند. در صورت زیر پا گذاشتن قوانین احتمال مسدود شدن حساب معاملاتی فرد خاصی، تعیین و دریافت جریمه یا خسارت و محرومیت فرد از استفاده از خدمات بروکر آرون وجود دارد. این برخورد قانونی برای رعایت عدالت و جلوگیری از پایمال شدن دیگر معامله‌گران در نظر گرفته شده است.

بروکر آرون گروپس یک همراه همیشگی

 شرکت در کمپین و دریافت بونوس هدیه شروع یک مسیر هیجان‌انگیز در بازار فارکس است. در آرون گروپس شما به خدماتی در سطح بزرگ‌ترین بروکرهای جهان دسترسی دارید و در عین حال می‌توانید از واریز و برداشت ریالی نیز بهره‌مند شوید.

ما در آرون گروپس همواره در تلاشیم تا بهترین پلتفرم‌های مالیاتی را در اختیار شما قرار داده و با دامنه متنوعی از حساب‌های معاملاتی نیاز معامله‌گران متفاوت را برطرف کنیم.

 هدف اصلی ما تسهیل دسترسی عموم مردم به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فارکس و آشنایی و مهارت در انجام معاملات است. در همین راستا اطلاعات ارزشمندی مانند تقویم اقتصادی و آموزش‌ فارکس را در اختیار کاربران قرای می‌دهیم. از سوی دیگر در این کارگزاری به امکانات جدید و خلاقانه‌ای مانند آرون پراپ، بانک آرون و صندوق سرمایه گذاری آرون دسترسی دارید. در این کارگزاری این شما هستید که نوع سرمایه‌گذاری را انتخاب می‌کنید و تمام ابزارهای موردنیاز در اختیار شما گذاشته می‌شود.

اگر در ۶۰ روز گذشته در کارگزاری دیگری معامله‌ای را انجام داده‌اید، شما نیز می‌توانید یکی از برندگان کمپین آرون گروپس باشید. خبر برگزاری این کمپین و اهدای بونوس ویژه را به دیگر معامله‌گران برسانید. مدت برگزاری کمپین محدود است، در ازای واریز به حساب معاملاتی خود شاهد افزایش موجودی حساب خود باشید و معامله‌های بزرگ‌تری را انجام دهید. سود نهایی از آن شماست. امیدوارم این سود بخشی از خسارت ناشی از تحریم‌ها را جبران کند.

#بروکر روبو فارکسآرون گروپسبازار فارکس
نظرات (0)
افزودن نظر