پلتفرم بلاکچینی آرامش میزبان انتخابات اتاق بازرگانی شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی ققنوس، انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان تهران پنج‌شنبه و جمعه 25 و 26 خرداد 1402 از طریق سامانه انتخابات آنلاین آرامش برگزار شد.

رأی‌گیری برای انتخاب ترکیب جدید هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان تهران در این دوره در دو نوبت برگزار شد که با مشارکت 84 درصدی رأی‌دهندگان همراه بود.

انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، اسفندماه سال گذشته برگزار شد و پس از تأیید اسامی منتخبان بخش خصوصی، نهادهای دولتی نیز در اواخر اردیبهشت ماه، ۲۰ نماینده خود در اتاق بازرگانی تهران را معرفی کردند.

اتاق بازرگانی استان تهران در دهمین دوره برگزاری و هم‌زمان با تغییراتی در آیین‌نامه برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی ایران، برای اولین بار انتخاب هیئت رئیسه این نهاد را به میزبانی سامانه آرامش بر بستر فناوری بلاکچین برگزار کرد.

شرکت یکتا ققنوس پارس، با مأموریت توسعه کاربردهای فناوری دفتر کل توزیع‌شده و ارائه خدمات جدید بر بستر شبکه ققنوس به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین زیرساخت دفتر کل توزیع‌شده (DLT) در ایران، اقدام به طراحی و توسعه سامانه انتخابات بلاکچینی امن بر بستر دفتر کل توزیع‌شده ققنوس کرده است.

سامانه انتخابات آنلاین آرامش تا کنون برگزاری بیش از 200 انتخابات در سطح استانی و کشوری را در کارنامه دارد. کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، کانون بازنشستگان شهرداری، سازمان نظام کاردانی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، جامعه سردفتران و دفتریاران، همچنین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ازجمله نهادهایی هستند که انتخابات ادواری خود را از طریق سامانه بلاکچینی آرامش برگزار کرده‌اند.

انتخابات آنلاینانتخابات اتاق بازرگانیانتخابات بلاکچینیسامانه انتخابات آنلاین آرامشسامانه رأی‌گیری آنلاینشرکت ققنوس
نظرات (0)
افزودن نظر