پاسخگویی بانک ملی ایران به سوالات مردمی در سامانه سامد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری مبنی بر استمرار ارتباط مسئولان با مردم برای آگاهی از مسائل گوناگون و اهتمام در رفع مشکلات آنها و همچنین در راستای تحقق نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت سیزدهم در جهت افزایش رضایتمندی اجتماعی، تحقق مصادیق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته دوتن از کارشناسان بانک ملی ایران فردا چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق تماس های تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات، مشکلات و درخواست های هموطنان و مشتریان عزیز خواهند بود.

هموطنان و مشتریان محترم می توانند از طریق سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) مسائل و مشکلات خود را با کارشناسان بانک ملی ایران مطرح و پیگیری نمایند.

گفتنی است، سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا سامانه ۱۱۱ شناخته می شود، با هدف پاسخگویی دستگاه ها و سازمان های کشور راه اندازی شده است.

بر همین اساس، این سامانه الکترونیکی، ارتباط میان مردم و دولت را حفظ کرده و این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند همه پیشنهادات و انتقادات خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت کنند.

سامانه ۱۱۱ بر شیوه ارتباطات مردمی و دستگاه های مربوطه، کمبودهای موجود در دولت را شناسایی می کند و برای رفع آن ها تلاش می کند.

بانک ملی ایرانسامانه ۱۱۱سامانه الکترونیکیسامانه سامد
نظرات (0)
افزودن نظر