رسما اعلام شد/ فرصت یک ساعته فرصت برای ویرایش توییت‌ها

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دیجیاتو حساب رسمی توییتر بلو در توییتی رسماً از افزایش پنجره زمانی ویرایش توییت‌ها خبر داده است. این زمان حالا دو برابر شده و به یک‌ساعت رسیده است. خود این توییت برای نمایش افزایش مدت زمان برای ویرایش توییت‌ها، ویرایش شده است.

افزایش مدت زمان ویرایش توییت برای کاربران توییتر بلو

پس از اینکه ایلان ماسک خبر از خرید توییتر داد، قابلیت ویرایش توییت به این پلتفرم اضافه شد، البته قبل از اینکه معامله تکمیل شود. با وجودی که ماسک پس از خرید توییتر تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی اعمال کرد، قابلیت ویرایش توییت‌ها به کارش ادامه داد و یکی از ویژگی‌های اصلی برای سرویس توییتر بلو شد.

همانطور که گفتیم، برای دسترسی به قابلیت ویرایش توییت باید توییتر بلو بخرید؛ سرویسی که ماهانه حداقل 7.99 دلار هزینه روی دست‌تان می‌گذارد و البته یک تیک آبی هم به حساب‌تان می‌دهد.

از دیروز ایلان ماسک دیگر مدیرعامل توییتر نیست و «لیندا یاکارینو» جای او را گرفته است. یاکارینو که رئیس سابق بخش تبلیغات NBCUniversal است، می‌خواهد ارتباط توییتر با تبلیغ‌دهندگان را بهبود دهد، بنابراین احتمالاً باید منتظر تغییرات جدیدی در این شبکه اجتماعی باشیم و شاید توییتر بلو هم تغییراتی را تجربه کند.

ایلان ماسکتوییترشبکه اجتماعیکاربران توییتر بلوویرایش توییت‌ها
نظرات (0)
افزودن نظر