نقش نمایشگاه صنعت مالی در تامین مالی بانک ها و بازار سرمایه

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران تشریح کرد:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علیرضا ماهیار، معاون فناوری اطلاعات بانک ملی درباره نقش نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) در توسعه فرهنگ نوآوری گفت: با توجه به نامگذاری سال 1402 به مهار تورم و رشد تولید و اهمیت آن در سال جاری، نمایشگاه صنعت مالی(بورس، بانک و بیمه) حائز اهمیت بسیار فراوانی است و می تواند نقش بسیار موثری در فرهنگ سازی و نمایش دستاوردها و ظرفیت های تولید داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش ویژه تامین مالی ما در بازار بانکی و سرمایه صورت می پذیرد قطعا حضور فناوران و نوآوران نیز در این نمایشگاه حائز اهمیت خواهد بود. زیرا اگر بخواهیم تولید کارآمد و قوی داشته و شاهد رشد آن باشیم، قطعا نیاز خواهیم داشت تا از ظرفیت های فناوری و نوآوری در کشور نهایت استفاده را برده و نمایشگاه های صنایع مالی نقش ویژه ای را در ایفای این امر خواهند داشت.

ماهیار با اشاره به پیشرفت های حوزه هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ طی سال های اخیر گفت: حضور تیم های نوآوران و فینتک ها در این نمایشگاه می تواند باعث استفاده شرکت های تولیدی از ظرفیت های آنها شده و از این طریق موجبات رشد تولید فراهم گردد.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با اشاره به نقش نمایشگاه صنعت مالی در تنوع بخشی و ارائه محصولات متنوع به مشتریان اظهار داشت: نوآوری در بحث عرضه محصولات به مشتریان می تواند سبب گردد که در جایگاه های مختلف کسب وکارها و مشتریان خرد، این تنوع بخشی به محصولات و روش های متنوع در ارائه محصولات و خدمات به چشم آید و باعث تغییر و یک دگرگونی چرخه تولید، صنعت و محصولات به دست مشتریان چه در داخل بورس های کالایی و چه در عمده فروشی و خرده فروشی شود.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که نمایشگاه امسال بیشترین نقش را در حوزه فرهنگ سازی و علی الخصوص در بنگاه های مالی ایفا کرده و سسب یک تحول و جهش خوبی در سال جاری گردد.

بنابراین گزارش، پانزدهمین نمایشگاه صنایع مالی (بورس، بانک  وبیمه) در راستای معرفی قابلیت ها، دستاوردها و نهایتا هم افزایی مابین نهادهای مالی داخلی و خارجی طی روزهای 16 تا 19 ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزاری می شود.

یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)  توسعه فرهنگ تعاملی نهادهای مالی و مردم به واسطه برقراری ارتباط مستقیم و جلب اعتماد عمومی است.

همچنین انتقال اطلاعات و تکنولوژی های روز دنیا به واسطه برگزاری انواع کارگاه ها و همایش‌های علمی – بازرگانی در حوزه موضوع نمایشگاه و توسعه صنایع و خدمات موضوع نمایشگاه در حوزه‌های مکانیزه نمودن و استفاده از فن‌آوری‌های حوزه مالی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه پانزدهم برشمرده شده است.

شایان ذکر است گروه رسانه ای ریسک نیوز و بیمه داری نوین در چهار روز نمایشگاه صنعت مالی کشور با چهار برنامه ویژه ی طلوع از مشرق فروش، آینده نوآوری، شرکت داری در دوربرگردان های جنرال، زندگی و اتکائی و حکمرانی شایسته با شما همراه خواهد بود.

در غرفه بیمه داری نوین و ریسک نیوز سالن 35 غرفه 3504 منتظر دیدار شما علاقه مندان هستیم.

زمان برگزاری: 16 الی 19 خرداد ماه 1402

مکان برگزاری: بزرگراه چمران شمال، بالاتر از باشگاه انقلاب، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالیتامین مالیعلیرضا ماهیارفناوری مالیکسب و کار
نظرات (0)
افزودن نظر