نظرسنجی بیمه زندگی یافته های «هشدار دهنده ای» را نشان می دهد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ریسک نیوز، تنها 13 درصد از 1000 پاسخ دهنده بدون پوشش بیمه زندگی می گویند که در حال بررسی آن هستند و 29 درصد می گویند که پیش از این از طریق صندوق بازنشستگی خود تحت پوشش بودند.

Savvy می‌ گوید با توجه به اینکه استرالیایی ‌ها ارزش بیمه زندگی را درک نمی ‌کنند، یافته‌ ها «هشدار دهند» هستند.

حدود 59 درصد از پاسخ دهندگان موافق هستند که بیمه نامه زندگی باید 67 درصد در گروه سنی 35 تا 44 سال را پوشش دهد و آن را مهمترین مؤلفه بیمه نامه زندگی ذکر می کند.

حدود 42 درصد گفتند که پوشش تروما و حوادث مهم است و 44 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که بیمه حمایت از درآمد و بیمه از کار افتادگی کلی و دائمی از ویژگی های مهم هستند.

آدریان ادلینگتون، سخنگوی Savvy می ‌گوید: «بیمه زندگی در همه اشکالش، اعم از پوشش فوت، حمایت از درآمد، یا از کار افتادگی کلی و دائم (TPD) نه تنها برای محافظت از خود، بلکه محافظت از خانواده و جامعه شما در شرایط سخت مهم است. با افزایش هزینه ‌های زندگی و تورم رو به افزایش، حتی یک کسری موقت درآمد می ‌تواند برای بسیاری از خانواده‌ ها فاجعه ‌بار باشد.»

«اما فایده نهایی بیمه زندگی این است: آرامش خاطر.»

Savvy می ‌گوید اکثر مردم فکر می‌ کنند که بیمه زندگی صرفاً پوشش فوت است. بیمه ‌ای که در صورت فوت تصادفی بیمه شده مبلغی را به یک ذینفع منتخب پرداخت می ‌کند. با این حال، بیمه زندگی می تواند شامل سایر بیمه نامه ها نیز باشد.

به عنوان مثال، TPD مبلغی را برای پوشش هزینه ‌های بیمارستان و سایر بدهی ‌ها پس از آسیب ‌دیدگی تا حدودی شدید که بیمه ‌شده را برای همیشه ناتوان می ‌کند، فراهم می سازد.

بیمه زندگیبیمه گریصنعت بیمه
نظرات (0)
افزودن نظر