برخی بانک ها GPT را بیشتر دوست خود می دانند تا دشمن

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، داگ براون، رئیس NCR، گفت که بانکداران با «اضطراب مشتری در مورد موضوعاتی که معمولا در مورد آن ها پرس و جو نمی کنند» دست و پنجه نرم می کنند.

یکی از مهمترین موضوعات، بیمه سپرده ‌ها است و اینکه آیا شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) وجوه را پس‌ انداز خواهد کرد یا خیر.

او گفت که همان مشتریان می خواهند بدانند که چگونه می توانند برای دریافت این بیمه اقدام کنند.

او گفت: «سطح تشویش و نگرانی در میان رهبری بانک‌ های محلی وجود دارد و نه در اتحادیه‌ های اعتباری».

او توضیح داد که CU ها خروج سپرده ها را مشاهده نکرده اند و به اندازه بانک های محلی به حساب های مشتریان تجاری وابسته نیستند.

با گذشت زمان، بانک ‌های کوچکتر می ‌توانند همه چیز را از برنامه ‌ها گرفته تا دستگاه‌ های خودپرداز تعاملی و حتی ChatGPT را برای ایجاد یک رویکرد بسیار شخصی برای هر تعامل با مشتری بپذیرند.

در سال 2008 در طول بحران بزرگ مالی بخش بانکی زنده ماند. براون گفت: بحران ‌های گذشته و حال بر این واقعیت تأکید می ‌کنند که بانکداری متمرکز بر محل هنوز برای اقتصاد ایالات متحده ضروری است.

او گفت: «این بانک ها در جوامع خود حضور دارند. آن ها در آنجا دیده و احساس می شوند. و هنگامی که مردم وحشت دارند و اضطراب دارند، از آن ها کمک می خواهند.»

او گفت که برای پاسخ به این نیازها و این پرسش ‌ها، بانک‌ های محلی باید از ذهنیت ‌های دیجیتال اول استفاده کنند تا بانکداری چند ‌کاناله را به حداکثر پتانسیل خود برسانند.

نئوبانک

فشار برای پذیرش فناوری ممکن است واکنشی از سوی رقبای جدید به نظر برسد، نوآوران دیجیتالی که به طور انبوه در طول همه گیری پدیدار شده اند.

دستکم برخی از ناظران اظهار کرده‌ اند که نئوبانک ‌ها بانک ‌های اجتماعی آینده هستند و بازیگران کاملاً دیجیتالی که بانک ‌ها و اتحادیه‌ های اعتباری شعبه ‌ای و دیجیتالی را به دست فراموشی خواهند سپرد.

کانترد براون: «مشکلات بسیاری وجود دارد. اما آیا این مشکلات ادامه دارند؟ آیا آن ها آنچه را که نیاز دارند تحویل می دهند؟»

او گفت که نئوبانک ‌ها، که اساساً برنامه‌ هایی هستند که روی گوشی های هوشمند کار می ‌کنند، برای مقابله با این تبلیغات مجهز نیستند.

سرمایه و منابع مالی بیش از هر زمان دیگری گران ‌تر می ‌شوند و ارائه خدمات بدون کارمزد در این محیط کار ساده‌ ای نیست، به‌ ویژه زمانی که درآمدهای مبادله‌ ای تحت فشار هستند، که گسترش مدل‌ های تراکنش سپرده مستقیم و کارت بدهی را سختتر می ‌کند.

اما نئوبانک ‌ها به بازیگران سنتی کمک می ‌کنند تا از بانکداری دیجیتال استقبال کنند و این به نوبه خود دری را برای CU به جهت همکاری با NCR برای تدوین یک پاسخ استراتژیک باز می ‌کند.

مترجم: مسعود اسکندری

منبع

https://www.pymnts.com/digital-first-banking/2023/uk-neobanks-try-business-rewards-accounts-to-win-over-small-businesses/

GPTبیمه سپردهفناوری مالینئوبانک
نظرات (0)
افزودن نظر