قیمت بیت‌کوین به زودی دو برابر می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک یک کاتالیزور کلیدی فرآیند نصف شدن است، یعنی زمانی که پاداش ماینرها به نصف کاهش می یابد. این به معنای کاهش عرضه توکن است و از نظر تاریخی باعث افزایش قیمت شده است.

داشتن درآمد دلاری همواره یکی از خواسته‌های اصلی هر فردی بوده و در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش تعداد کسانی که به این درآمد رسیده‌اند هستیم. با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر افراد فعالیتشان را در این بازار افزایش داده‌اند که آمارها هم نشان دهنده جایگاه مهم ارز دیجیتال در میزان فعالیت و افزایش درآمد دلاری آن‌ها می‌باشد. لینک بزرگترین سایت ایرانی برای فعالیت در این بازار و کسب درآمد دلاری، در پایین قرار داده شده است.
شروع کسب درآمد دلاری

راس به اینسایدر گفت: «وقتی یک سال دیگر نصف شدن بیت کوین آغاز شود، احتمالاً از بالاترین رکورد قبلی عبور خواهیم کرد.»

راس توضیح داد که در همین حال، به نظر می رسد بیت کوین این باور را دارد که سیاست سست تر از سوی فدرال رزرو در راه است. فدرال رزرو روز چهارشنبه برای دهمین بار متوالی نرخ بهره را افزایش داد، اما وال استریت به طور گسترده انتظار دارد که این آخرین افزایش این چرخه انقباضی باشد.

او گفت که شاخص‌های فنی، مانند میانگین‌های متحرک بلندمدت، روند صعودی و حرکتی را نشان می‌دهند، اما این چشم‌انداز وسیع‌تر است که عملکرد آن را در بقیه سال تعیین می‌کند و اگر بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۴۰۰۰۰ دلار برسد، تعجب نخواهد کرد.

راس گفت: “همراه با نشانه هایی از کند شدن رشد، تصویر کلان در حال تغییر به سمت فدرال رزرو اشاره می کند که احتمالا به زودی باید نرخ بهره را کاهش دهد و نقدینگی زیادی را به بازار تزریق کند.” “اگر فدرال رزرو این کار را انجام ندهد، ممکن است با یک انقباض جدی مواجه شویم که با یک تنگنای اعتباری احتمالی مشخص می شود. در هر صورت، به نظر می رسد همه راه ها زودتر به سمت کاهش سیاست پولی منتهی شوند.”

راس در خوش‌بینی خود تنها نیست. استاندارد چارترد یادداشت اخیری منتشر کرده است که می گوید بیت کوین می تواند تا اواسط سال آینده به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد و Matrixport پیش بینی کرده است که بیت کوین تا آوریل آینده می تواند بیش از دو برابر شود و به حدود ۶۵۰۰۰ دلار برسد.

باب راسشرکت بلاک چینقیمت بیتکوین
نظرات (0)
افزودن نظر