زیپاد، نرم‌افزار جدید بانک پاسارگاد در حوزه کودک و نوجوان رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگارد در دنیای امروز با رشد تکنولوژی و تغییر شرایط اقتصادی، اهمیت پس‌انداز و سرمایه‌گذاری بیشتر از قبل شده است. این روزها تمام خانواده‌ها نسبت به آینده مالی فرزندان دغدغه بیشتری دارند و این نوع نگاه مستلزم عملکرد مناسب در زمان حال است. بانک پاسارگاد با هدف آموزش فرهنگ پس‌انداز و کمک به ساختن آینده‌ای روشن برای فرزندان این سرزمین، خدمات جدیدی مخصوص کودکان و نوجوانان در نظر گرفته که ارائه این امکانات در شبکه بانکی کشور در نوع خود بی‌نظیر است.
«زیپاد» اولین نرم‌افزار بانکی مخصوص کودکان و نوجوانان است که با استفاده از آن کودک یا نوجوان ایرانی زیر 18 سال می‌تواند علاوه بر تجربه استقلال مالی از خدمات جذاب آن مانند زی‌کارت، کیف پول الکترونیک، قلک مجازی، ارائه تسهیلات بانکی و خدمات مالی بهره‌مند شود. همچنین «زیپاد» امکان نظارت و کنترل تمام تراکنش‌های مالی فرزندان را برای والدین فراهم کرده است.

 

●  حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد چه امکاناتی دارد؟
حساب دیجیتال کودک و نوجوان، یک حساب بانکی واقعی است که امکانات ویژه‌ای را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به دریافت کارت بانکی «زی‌کارت» به نام فرزند اشاره کرد. این کارت‌ که مناسب رده سنی مخاطبان آن طراحی شده و به شبکه شتاب متصل است، امکان خرید آنلاین و خرید حضوری در فروشگاه‌ها را به کودک می‌دهد. لازم به ذکر است تمامی تراکنش‌های انجام‌شده به والدین اطلاع داده می‌شود.

 

● کیف پول دیجیتال راهی آسان برای دریافت پول توجیبی آنلاین
کیف پول آنلاین روشی راحت برای دریافت پول توجیبی است. والدین از طریق نرم‌افزار زیپاد می‌توانند به‌صورت هفتگی یا ماهانه مبلغ موردنظرشان را تحت‌عنوان پول توجیبی به حساب دیجیتال فرزند خود واریز کنند. کودک یا نوجوان با استفاده از زی‌کارت قادر به برداشت وجه یا خرج‌کردن این پول خواهد بود.

 

● قلک مجازی، روشی خاطره‌انگیز برای پس‌انداز آنلاین
یکی از خاطره‌انگیزترین راه‌های پس‌انداز پول، قلک است که این روش در نرم‌افزار زیپاد شکل و شمایل دیجیتال به خود گرفته و با هدف آموزش پس‌انداز به کودکان و نوجوانان طراحی شده است. والدین با استفاده از آن می‌توانند با همکاری فرزند خود هدف (مبلغ) خاصی را مشخص کرده و در قلک مجازی ذخیره کنند. کودک با استفاده از این خدمت می‌تواند هر ماه مبلغی را برای پس‌انداز یا دستیابی به هدف تعیین‌شده کنار بگذارد و در زمان خودش با اجازه والدین قلک را بشکند.

 

● ارائه تسهیلات و خدمات مالی مخصوص خانواده‌های ایرانی
این تسهیلات و خدمات مالی با هدف ترویج فرهنگ سواد مالی و افزایش آگاهی خانواده‌ها طراحی و ارائه شده است. تسهیلاتی که با هدف تشویق کودکان به ذخیره پول در دسترس قرار گرفته است.

 

● چگونه می‌توان از طریق اپلیکیشن زیپاد برای کودکان و نوجوانان حساب دیجیتال ایجاد کرد؟
برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد کافی است والدین نرم‌افزار زیپاد را از طریق کیدزی به نشانی kidzy.land در گوشی هوشمند خود دریافت کرده و در آن ثبت‌نام کنند. پس از طی‌کردن مراحل احراز هویت برای هر کدام از فرزندان خود که همگی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، حساب کودک و نوجوان دیجیتال ایجاد می‌گردد.

 

آنچه گفته شد تنها بخشی از امکانات زیپاد است. در این نرم‌افزار همچنین مقالات و محتوای آموزشی برای والدین وجود دارد که می‌توانند از آن برای حرکت درست در مسیر فرزندپروری استفاده نمایند. زیپاد در مسیر توسعه خود به‌زودی امکانات دیگری را نیز به والدین و کودکان عرضه خواهد کرد.

بانک پاسارگادکیف پول دیجیتالنرم‌افزار زیپاد
نظرات (0)
افزودن نظر