اسنپ‌چت از یک چت‌بات هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،اسنپ‌چت از چت‌بات جدیدی به نام My AI رونمایی کرده که براساس فناوری ChatGPT از شرکت OpenAI ساخته و شخصی‌سازی شده است. این ابزار فعلاً فقط در دسترس کاربران اسنپ‌چت پلاس قرار می‌گیرد که ماهانه 3.99 دلار برای اشتراک خود هزینه پرداخت می‌کنند.

شرکت اسنپ در مطلب جدیدی در وب‌سایت خود از عرضه چت‌بات هوش مصنوعی My AI خبر داد که در بالای زبانه Chat قرار می‌گیرد و می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد یا برای آن‌ها متن بنویسد. این ابزار به‌گونه‌ای آموزش داده شده است تا شخصیت مدنظر اسنپ‌چت را داشته باشد و ارزش‌هایی مثل «دوستی، آموزش و سرگرمی» را دنبال کند.

اسنپ می‌گوید این برنامه تابع قوانین و مقررات ایمنی این شرکت خواهد بود؛ بااین‌حال، مدیران شرکت از همین حالا پذیرفته‌اند که کاربران احتمالاً می‌توانند محدودیت‌های این هوش مصنوعی را دور بزنند و آن را به وادار به حرف‌زدن درباره هر موضوعی کنند. ازاین‌رو، اسنپ‌چت حتی پیشاپیش از کاربران بابت رفتارهای احتمالی چت‌بات خود عذرخواهی کرده است.

اسرار خود را با چت‌بات اسنپ‌چت در میان نگذارید

My AI برخلاف بینگ چت قرار نیست مانند یک موتور جستجو عمل کند. اسنپ‌چت این برنامه را به‌عنوان یک مدل هوش مصنوعی معرفی کرده است که می‌توانید با آن چت کنید و سرگرم شوید. به همین خاطر تمام گفت‌وگوها با My AI ذخیره و بررسی می‌شوند تا تجربه کاربری این محصول بهبود پیدا کند. بنابراین از کاربران خواسته شده است تا هیچ رازی را با این چت‌بات به اشتراک نگذارند.

اسنپ‌چت می‌گوید ماهانه حدود 750 میلیون کاربر دارد که 75 درصد از آن‌ها افراد 13 تا 34 ساله از بیش از 20 کشور مختلف‌ هستند. این شرکت امیدوار است که این محصول جدید بتواند کاربران بیشتری را به‌سمت این سرویس جذب کند. My AI همچنین می‌تواند مشوق خوبی برای خرید اشتراک پولی اسنپ‌چت باشد که اخیراً تعداد مشترکان آن از مرز دو میلیون کاربر عبور کرده است.

مدیرعامل اسنپ می‌گوید این شرکت احتمالاً در آینده مدل‌های زبانی بزرگ را از شرکت‌های دیگری به‌جز OpenAI هم به کار خواهد گرفت تا تجربه هوش مصنوعی محصولات خود را ارتقا دهد. او مدعی است که My AI تازه شروع سرمایه‌گذاری بزرگ این شرکت در زمینه هوش مصنوعی خواهد بود.

ChatGPTاسنپ‌چتهوش مصنوعی
نظرات (0)
افزودن نظر