تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / رکود در بازار فین تک کانادا

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در زیر می‌توانید گزارشی از مهم‌ترین اخبار فناوری در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید:

 

خدمات جدید فین تک ILex

ILex، یک فین‌تک سنگاپوری که زیرساخت‌های بازار دیجیتال را برای وام‌های سندیکایی و اعتبار خصوصی طراحی، ایجاد و راه‌اندازی می‌کند، امروز با انتشار خبری، راه‌اندازی رسمی عملیات EMEA خود را اعلام کرد.

خرید جدید Aurora Payments

Aurora Payments شرکت خصوصی آمریکا امروز، اعلام کرد که One Payment، یک شرکت پرداخت فین تک مستقر در فلوریدا را خریداری می کند.

One Payment که توسط لوئیس رکخو و خورخه کالزادیلا تأسیس شده است، دارای بیش از 6000 بازرگان در مجموعه خود با تأکید ویژه بر مشاغل کوچک و متوسط متعلق به اقلیت است.

انتصابات جدید در MX

MX، پیشرو در Open Finance، امروز با انتشار خبری اعلام کرد که ناندیتا گوپتا را به عنوان مدیر ارشد محصول معرفی کرده است.

انتصابات جدید در PayPal

شرکت PayPal امروز اعلام کرد که در رزوهای آینده جان کیم به عنوان معاون اجرایی CPO به شرکت ملحق خواهد شد. این حکم از 26 سپتامبر 2022 اجرایی می شود.

انتصابات جدید در جنسیس گلوبال

جنسیس گلوبال، که پلتفرم توسعه اپلیکیشن های بازارهای مالی است در انتصابی جدید اعلام کرد که مارینا کیلکلاین را به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی تعیین کرده است.

درآمد بالای Fireblocks

Fireblocks، که یک پلتفرم با کاربری آسان برای ایجاد محصولات نوآورانه در بلاک چین و مدیریت عملیات رمزنگاری روزانه است با انتشار خبری امروز اعلام کرد که درآمد سالانه دوره ای سالانه (ARR) آن در سال 2022 تنها چهار سال پس از تأسیس شرکت از 100 میلیون دلار فراتر رفته است.

امکان جدید Plum

Plum، اپلیکیشن پول هوشمند اروپایی، امکان سرمایه گذاری سهام و داشتن کارت نقدی را برای مشتریان خود در فرانسه، بلژیک، اسپانیا و ایرلند راه اندازی کرده است.

رکود در بازار فین تک کانادا

بر اساس گزارشی از بازار فین تک، پس از یک سال رکوردشکنی در سال 2021، سرمایه‌گذاری در فین‌تک کانادا در شش ماه اول سال2022 بیش از 50 درصد کاهش یافت که نشان‌دهنده کاهش گسترده سرمایه‌گذاری و سودآوری در بخش فناوری است.

اقدامات Anchor برای توسعه خود

Anchor، پلت فرم مستقل صورت‌حساب و جمع‌آوری B2B، در خبری اعلام کرد که با جامعه حسابداران رسمی کالیفرنیا (CalCPA) شریک می‌شود تا پلتفرم خود را به بزرگترین انجمن حرفه‌ای CPA در ایالات متحده تبدیل کند.

مترجم: نیلوفر ادیب نیا

اخبار فناوری مالیاخبار فین تکنوآوری
نظرات (0)
افزودن نظر