اعزام رایگان استارت آپ های برگزیده به جیتکس ۲۰۲۲

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،محمدرضا طلایی، رئیس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران گفت: نمایشگاه جیتکس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های جهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۸ تا ۲۲ مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و بنابراین است تا نمایندگان ایران در این نمایشگاه حضور قدرتمند و جدی داشته باشند.

طلایی تاکید کرد: با مجوزی که سازمان توسعه تجارت ایران برای اتحادیه صادر کرده است، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران امسال مسئولیت اعزام هیات تجاری ایران به نمایشگاه جیتکس و برگزاری روز فناوری ایران در این نمایشگاه را برعهده دارد.

او گفت: از جمله برنامه‌های امسال برای نمایشگاه جیتکس، اعزام ۱۰ استارت‌آپ برگزیده برای شرکت در نمایشگاه نورت استار است که تا پیش از این به عنوان بخشی از نمایشگاه جیتکس با عنوان فیوچراستارز برگزار می‌شد، اما از سال جاری به عنوان یک نمایشگاه مستقل به موازات جیتکس برگزار می‌شود.

طلایی ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس در دبی و در راستای پروژه مشترک سازمان توسعه تجارت با مرکز بین المللی تجارت (ITC) ۱۰ استارت‌آپ ایرانی از سوی سازمان توسعه تجارت به دبی اعزام می شوند.

به گفته او این ۱۰ استارت‌آپ پس از ثبت نام و ارزیابی کیفی استارت‌آپ‌ها از سمت نمایندگان دو سازمان، انتخاب می شوند و تمامی هزینه‌های اعزام این ۱۰ استارت‌آپ توسط مرکز بین‌المللی تجارت و از طریق سازمان توسعه تجارت تقبل خواهد شد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار تاکید کرد: «این اتحادیه با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی، در نظر دارد برای آماده‌سازی استارت‌آپ‌های برگزید، دوره‌های توانمندسازی و آماده‌سازی در حوزه‌های مشارکت در نمایشگاه، نحوه معرفی محصول، جذب سرمایه‌گذار، قراردادنویسی، همتایابی و برگزاری نشست‌های تجاری برای این استارت‌آپ‌ها برگزار کند.»

طلایی ادامه داد: با توجه به ضرورت حضور قدرتمند ایران در نمایشگاه جیتکس ایران، اتحادیه با همکاری مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی، فدراسیون و کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، برنامه‌های ویژه‌ای برای اعزام هیات تجاری ایران به نمایشگاه در نظر گرفته‌است.

وی گفت: علاقمندان به مشارکت در این هیات تجاری از امکاناتی مانند ویزای امارات، ۴ روز اقامت در دبی، ترانسفر فرودگاهی، بلیت بازدید از نمایشگاه جیتکس، مشارکت در روز فناوری ایران و به فراخور نوع فعالیت از امکانات انتخابی مانند شرکت در ملاقات‌های تجاری، معرفی محصول برای مشارکت‌کنندگان خارجی، درج عنوان و فعالیت‌های کسب و کار در دایرکتوری دیجیتال و غیره بهره‌مند شوند.

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایراناستارت آپجیتکس ۲۰۲۲
نظرات (0)
افزودن نظر