تمرکز نخستین نئوبانک بریتانیایی بر ایجاد زیرساخت‌های جدید بانکداری دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مشتریان هدف Monument معمولاً در مضیقه زمانی هستند و اغلب احساس می‌کنند که توسط سایر ارائه‌دهندگان بانکی مورد توجه قرار نمی‌گیرند. ماموریت Monument این است که با ارائه راه‌حل‌های هوشمند، کارآمد و انعطاف‌پذیر به مشتریان خود کمک کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنند.

در واقع، Persistent طراحی و برنامه‌ریزی سیستم‌های فناوری Monument را بر عهده داشته و متعاقباً به ساخت معماری سیستم‌های سفارشی بانک به روشی انعطاف‌پذیر کمک می‌کند. رویکرد building block امکان افزودن و تعویض اجزای جدید را در طول زمان برای استفاده از آخرین نوآوری‌ها فراهم می‌کند و به Monument اجازه می‌دهد چندین فناوری مبتنی بر نرم‌افزار به‌عنوان سرویس را انتخاب و ادغام کند.

Monument بر ارائه خدمات استثنایی و با ارزش به مشتریان متمرکز شده است که توسط مجموعه‌ای از راه‌حل‌های خلاقانه، شرکت‌هایی با یک هدف و فناوری ابری امکان‌پذیر شده است. Persistent با کمک به ایجاد معماری بانکی که خدمات را با یک پلتفرم سازگار و مبتنی بر ابر ترکیب می‌کند، از جمله مؤلفه‌هایی برای ارائه کربنکینگ، مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات پرداخت، مبارزه با پولشویی/شناخت مشتری، دفتر کل مرکزی و گزارش‌های نظارتی، در پیشبرد اهداف استراتژیک بانک نقش بسزایی داشته است.

Monument بر بازار مشتریان “ثروتمند” متمرکز است که شامل حرفه‌ای های تجاری، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران املاک می‌شود. Monument پس از دریافت مجوز کامل بانکداری خود در ماه نوامبر، به سرعت وام‌های سرمایه‌گذاری املاک و طیف اولیه محصولات پس‌انداز خود را با استفاده از قابلیت‌های درون برنامه‌ای پیشرفته برای تعامل با مشتری راه‌اندازی کرد. این شرکت به افزایش دامنه محصولات و خدمات خود برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان ثروتمند خود ادامه خواهد داد.

 

منبع: Financial IT

بانکداریپرداختسپردهکربنکینگنئوبانکوامدهی
نظرات (0)
افزودن نظر