تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / همکاری ING، NXP و سامسونگ برای ارائه روش‌های جدید پرداخت موبایلی

سرخط اخبار امروز 1401.04.18 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.04.18 در جهان را در این گزارش بخوانید.

قطعی شبکه راجرز در سراسر کانادا بانک‌ها، کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان را با مشکل مواجه ساخت

اختلال وسیع در اینترنت و شبکه سراسری موبایل در کانادا باعث شد مردم در کافی‌شاپ‌ها و کتابخانه‌های عمومی جمع شوند تا به شبکه‌های جایگزین دسترسی پیدا کنند. این در حالی بود که مؤسسات مالی نیز اختلالاتی را در ماشین‌های خودکار و سیستم‌های پرداخت گزارش کردند.

CNBC

 

امکان استفاده از استیبل‌کوین در پرداخت‌های بانک اروپایی Banking Circle

Banking Circle، بانک اروپایی که بر پرداخت‌های فرامرزی متمرکز است، قصد دارد از استیبل‌کوین آمریکایی در پذیرش، پردازش و تسویه پرداخت‌ها استفاده کند.

Coin Telegraph

 

Union Bank of India سالن بانکداری مجازی را در دنیای متاورس راه‌اندازی کرد

بانک دولتی Union Bank هند سالن مجازی مبتنی بر دنیای متاورس را راه‌اندازی کرد تا محصولات خود را به مشتریان نمایش دهد. بانک JPMorgan Chase & Co در واقع نخستین بانک جهانی بود که در ماه فوریه سال جاری محصولات بانکداری و پرداخت خود را به نمایش گذاشت. بانک State Bank of India (SBI) نیز در مراحل پایانی راه‌اندازی فروشگاه متاورس است.

Money Control

 

همکاری ING، NXP و سامسونگ برای ارائه روش‌های جدید پرداخت موبایلی

شرکت NXP با ترکیب فناوری خود با تخصص شرکت ING قصد دارد پرداخت‌های همتا به همتا را در دستگاه‌های موبایل با همکاری شرکت سامسونگ آزمایش کند.

Finextra

 

مسترکارت پلتفرم WhereToStay را برای کمک به پناهندگان اوکراینی منتشر کرد

مسترکارت پلتفرم WhereToStay.com را راه‌اندازی کرد تا هزینه‌های مسکن و متوسط دستمزد و هزینه تقریبی زندگی در مناطق مختلف را در شهرها، شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور اوکراین به نمایش بگذارد.

Finextra

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

استیبل‌کوینپرداخت فرامرزیپرداخت موبایلیمسترکارت
نظرات (0)
افزودن نظر