مشتری مداری از مهمترین ویژگی های سیستم بانکی است

قائم مقام پست بانک:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره در مراسم تودیع و معارفه تنی چند از مدیران این بانک ضمن بیان این مطلب و اشاره به 23 سال نبوت پیامبر اکرم (ص) گفت: میانه روی در همه امور، سکوت و گوش دادن بیشتر و مدارا کردن با مردم و تکریم آنان با صبر و حوصله از خصلت هائی است که حضرت محمد (ص) در دوران نبوت خود همواره به آن توجه ویژه ای داشته اند.

وی افزود: خلقت خداوند تبارک و تعالی و همچنین رسالت و اهداف انبیاء همه بخاطر حرکت به سوی اوست و انقلاب اسلامی ما هم در مسیر حرکت تداوم انبیاء است و همواره باید رحمت و عنایت خدا را مدنظر داشته باشیم.

مهندس فراهانی اظهار داشت: جابجائی در همه ارگان ها و سازمانها تعریف خاص خود را دارد و انتصابات همواره با مشورت صورت می گیرد و همه اعضای کمیته انتصابات پست بانک نیز با دلسوزی تمام و بدون هیچ قصد و غرض و حب و بغضی افراد معرفی شده برای تصدی مسئولیت در واحدهای ستادی و اجرائی بویژه واحدهای اجرائی را مورد بررسی قرار داده و در راستای مصلحت و ارتقاء بانک و تقویت انگیزه کارکنان تصمیمات لازم را اتخاذ می کنند.

قائم مقام پست بانک تصریح کرد: سیستم نظارتی؛ رکن کار، هادی کار و چراغ کار در بانک است و مجموعه های حراست و بازرسی و حسابرسی همواره زحمات زیادی را برای سلامت مجموعه و تقویت آن متحمل می شوند.

وی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز به همکاران؛ عدم خدشه دار کردن حیثیت و اعتبار بانک و کارکنان، داشتن تعصب سازمانی، رعایت سلسله مراتب اداری، بزرگ نکردن نقاط ضعف همکاران، گسترش ارتباطات و تعاملات برون سازمانی، پیشگیری از بروز تخلف توسط واحدهای نظارتی، معرفی هرچه بیشتر رسالت و خدمات بانک، پیگیری مستمر طرح ها و پروژه ها، تقویت کارگروهی، عدم دخالت در وظایف و اختیارات یکدیگر و همچنین کمک بیشتر به واحدهای اجرائی را بعنوان مهمترین توصیه های خود به مجموعه عنوان کرد.

گفتنی است: در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های علیرضا رحمتیان سرپرست پیشین اداره کل بازرسی و حسابرسی و فاتح کیاست مدیر امور شعب و مناطق تقدیر و احکام انتصاب غلامحسین صباغی بعنوان مدیر امور شعب و مناطق، عباس پورخسروی بعنوان سرپرست اداره کل حسابرسی، اسد گرامی بعنوان سرپرست اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات، حسین وارسته بعنوان سرپرست اداره کل تشکیلات و روشها، مجتبی باقری مدیریت سرپرست منطقه یک تهران و همچنین فاتح کیاست بعنوان مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل به آنان ابلاغ گردید.
 

بانک مشتری مداریپست بانکقوانین مشتری مداری در بانکمشتری مداری در سیستم بانکیمشتری مداری درسیستم بانکیمهمترین خصوصیات بازرس بانکویژگی های سیستم بانکیویژگی های مشتری مداری
نظرات (0)
افزودن نظر