تارنمای اینترنتی بانک شهر ویژه تلفن همراه راه‌اندازی شد

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک شهر:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حمیدرضا ریاحی با بیان اینکه تارنمای اینترنتی ویژه تلفن همراه، توسط بانک شهر راه‌اندازی شده است اظهار داشت: در این فناوری تلاش شده است تا مشتریان از طریق موبایل و به راحتی به تمامی اجزای سایت اینترنتی بانک شهر دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: مشتریان بانک شهر می‌توانند از طریق این خدمت علاوه بر آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های این بانک، با استفاده از همان اطلاعات کاربری اینترنت بانک معمولی خود به نسخه جدید اینترنت بانک شهر که ویژه تلفن همراه صفحه‌پردازی و طراحی شده است دسترسی پیدا کرده و امور بانکی خود را به وسیله آن به انجام برسانند.

ریاحی اظهار داشت: از جمله مزایای این خدمت جدید در مقایسه با بانکداری همراه مبتنی بر پیام کوتاه         ( SMS ) اینکه محدودیت انتقال وجه بین کارت مشتری با کارت‌ بانک‌های دیگر که به دلایل نگرانی‌های امنیتی توسط بانک مرکزی ممنوع شده است وجود نخواهد داشت و امکان انتقال وجه بین کارت بانک شهر با کارت هر بانک دیگر عضو شتاب از طریق تلفن همراه میسر خواهد بود.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی بانک شهر گفت: برای بهره‌گیری از این خدمات، مشتریان بانک شهر تنها می‌بایست از طریق تلفن همراه خود صرف نظر از نوع گوشی و یا اپراتور به هر نحو ممکن از جمله استفاده از شبکه بی‌سیم محلی ( WiFi ) و یا GPRS به اینترنت متصل شوند.

وی افزود: با انتخاب آدرس تارنمای بانک شهر به نشانی www.city-bank.ir  از طریق تلفن همراه، تارنمای ویژه تلفن همراه به صورت خودکار نمایش داده می‌شود و نیازی به درج آدرس جدید نمی‌باشد.

نظرات (0)
افزودن نظر