بازاریابی اتاق فکر یک بانک است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهندس فراهانی قائم مقام و عضو هیات مدیره در نشست مشترک با کارکنان اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع این بانک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بازاریابی ارائه محصول با خدمات مناسب در بازار مناسب و با قیمت مناسب است و این شعار و خواسته زمانی محقق خواهد شد که با پشتوانه علمی و تجربی در حرکت باشد و برای رسیدن به این خواسته و طرز تفکر باید از تجربیات دیگران بویژه موسسات اعتباری و بانکها استفاده کرده تا دچار روزمره گی نشود چون هیچ خلاقیتی در آن نخواهد بود.

وی افزود: باید فضای فرصت سازی را فراهم کنیم تا همه افراد در امور جاری بانک مشارکت نموده و با کارشناسی و جذب بازار هدف زمینه تحقق اهداف کوتاه مدت و بلندمدت بانک مهیا شود.

مهندس فراهانی خاطرنشان ساخت: همه کارکنان و مشتریان پست بانک بعنوان بازاریاب هستند و در بازاریابی متصدی نباید داشته باشیم و باید همه کارشناس باشند و تمامی کارها ابتدا کارشناسی شده و سپس بصورت سیستمی مدیریت شود.

قائم مقام بانک با اشاره به فرمایش امام صادق (ع) مبنی بر اینکه اگر انسان نشدنی ها را باور کند، به آدم نامطمئن اعتماد کند و چیزی که از آن نیست طمع کند فریب می خورد تصریح کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت، آسیب ها و فرصت ها، اعتماد سازی، خروج از وضعیت سنتی و به روز کردن امور، استفاده از تجارب دیگران در جهت تصمیم گیری و انجام وظایف محوله برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان از جمله اقداماتی است که مجموعه بازاریابی به منظور ارتقاء امور می تواند انجام دهد.

وی عنوان کرد: هریک از واحدها نقش مهمی دارند و همه مسئولان به دنبال پویائی مجموعه خود هستند ولی بازاریابی از بسیاری جهات مهمتر است و برگزاری اینگونه جلسات تخصصی و کارشناسی نشان دهنده توجه ویژه مدیران ارشد بانک به حوزه بازاریابی است.

مهندس فراهانی در پایان یادآور شد: تمام کارها باید در راه رضای خدا باشد چون کارهائی که در این راه باشد همواره ماندگار خواهد بود.

نظرات (0)
افزودن نظر