تداوم روند کاهشی قیمت طلا /هر انس ۱۵۹۱ دلار

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از سایت طلا رویترز ، بانک مرکزی اروپا در نشست روز گذشته خود از اعلام برنامه های جدید برای حمایت از رشد و رونق اقتصادی منطقه یورو خودداری کرد که این مساله تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته است .

کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای مربوط به وضعیت بازار کار آمریکا هستند . بر این اساس ارزش یورو امروز در برابر دلار به پایین ترین حد خود در یک هفته اخیر رسیده است .

در حالی که ماریو دراگی رییس بانک مرکزی اروپا هفته پیش قول داده بود بانک مرکزی اروپا هر اقدام لازم و موثری را برای مقابله با بحران مالی و بدهی منطقه یورو انجام خواهد داد ولی در نشست روز گذشته این بانک هیچ برنامه جدیدی برای نجات منطقه یورو اعلام نشده است .
بر این اساس قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک امروز به 1591.21 دلار رسیده است .

قیمت طلا طی هفته جاری بیش از 2 درصد کاهش داشته است که این بیشترین کاهش در یک ماه اخیر به شمار می رود . قیمت هر اونس طلا در بازار نیویورک برای تحویل در ماه دسامبر نیز با 0.2 درصد افزایش به 1594.40 دلار رسیده است .

بر این اساس قیمت هر اونس نقره نیز امروز با 0.4 درصد افزایش به 27.21 دلار رسیده است . قیمت نقره نیز در هفته جاری با کاهش 2 درصدی روبرو شده است که بیشترین کاهش از ماه ژوئن به شمار می رود .

قیمت سکهقیمت طلا
نظرات (0)
افزودن نظر