ظرفیت‌های بانکداری اسلامی، باید بیشتر مورد توجه باشد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ناصر سالار اظهار داشت: در کشور ما بانک‌ها در کنار فعالیت به عنوان یک بنگاه اقتصادی، خدمت‌رسانی به مردم و مشتری‌مداری را یک اولویت مهم برای خود تلقی می‌کنند و تحقق این آرمان در سایه نظام بانکداری اسلامی و بدون ربا به بهترین شکل امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه الگوی بانکداری اسلامی تنها محدود به کشورهای مسلمان نیست، اظهار کرد: بانکداری اسلامی در حال حاضر افزون بر کشورهای اسلامی، در برخی کشورهای اروپایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان خود را نیز دارا است و روز به‌روز نیز بر شمار آن‌ها افزوده می‌شود.

این عضو هیات مدیره بانک گردشگری خاطرنشان کرد: همان‌گونه که تولد بانک‌های خصوصی در سال‌های اخیر موجبات ایجاد فصل نوینی در بانکداری ایران را فراهم کرد و این اتفاق به واسطه هدایت، نظارت و اعتماد بانک مرکزی جمهوری اسلامی توانسته به عنوان یک نقطه قوت و یک موفقیت در اقتصاد ایران خود را بشناساند، توجه بیشتر و الگو قرار گرفتن بیش از پیش بانکداری اسلامی نیز می‌تواند یک نقطه عطف در بانکداری کشور باشد.

اقتصاد ایرانبانک داری اسلامیبانک گردشگریبانک مرکزیبانکداری اسلامیبانکداری اسلامی ارزظرفیت بانکداری الکترونیکیکشورهای مسلمانگردشگرینظام بانکداری
نظرات (0)
افزودن نظر