ایجاد غرفه همراه بانک و بانکداری اینترنتی در نمایشگاه کتاب

از سوی بانک صادرات صورت پذیرفت;

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات آقای اسماعیلی رئیس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از بانک صادرات ایران به عنوان میزبان این جشن بزرگ فرهنگی یاد کرد و گفت: کارکنان بانک صادرات ایران و تمامی کسانی که در برپایی این جشن بزرگ تلاش داشتند بایستی رضایت خاطر مردم عزیز کشورمان را بدست آورند و نقش خود را برای توسعه فرهنگی و ارتقای سطح دانش هموطنان با خلوص نیت ایفا کنند.

      همچنین در دیداری که آقای سعید جابری انصاری مشاور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری از نمایشگاه کتاب داشت شعار نمایشگاه کتاب امسال را «کتاب، چشمه جوشان دانایی» ذکر کرد و گفت: با توجه به حجم گسترده ناشران شرکت کننده و علاقه مندان این رویداد بزرگ فرهنگی انجام امور بانکی به خوبی جریان داشته و بانک صادرات ایران در ارائه خدمات متنوع بانکی موفق عمل کرده است که امید است این تعامل اهالی فرهنگ و کتاب با بانک صادرات ایران همواره ادامه یابد .

      بانک صادرات ایران با استقرار 300 نفر از کارکنان و ایجاد یک شعبه موقت و 20 باجه و حدود2850 دستگاه pos و 36 دستگاه خودپرداز ثابت و سیار در سطح نمایشگاه کتاب و با شعار «حامی یار مهربان» نسبت به ارائه خدمات بانکی به ناشران و خریداران کتاب و توزیع کارتهای یارانه‌ای خرید کتاب بین دانشجویان و اساتید اقدام نموده است.

      از خدمات دیگر بانک صادرات در نمایشگاه کتاب می‌توان به ایجاد غرفه همراه بانک و بانکداری اینترنتی اشاره نمود که علاوه بر نصب نرم‌افزار همراه بانک و فروش دستگاه رمزساز OTP با تخفیف 50 درصدی راهنماییهای لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌نماید. همچنین غرفه‌های پشتیبانی بن کارت الکترونیک، خدمات رمز، خدمات کارت و رفع مغایرت از دیگر غرفه‌های این بانک در نمایشگاه کتاب تهران میباشد.

بانک صادراتبانک صادرات ایرانبانکداری اینترنتیخدمات بانکیدستگاه خودپردازروابط عمومی بانک صادراتکارت الکترونیکنمایشگاه بین المللی کتاب تهراننمایشگاه کتابهمراه بانک
نظرات (0)
افزودن نظر