امضای تفاهم‌نامه بین بیمه‌آسیا و بانک مهر اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،براساس این تفاهم‌نامه کلیه‌ وام‌گیرندگان از بانک مهر اقتصاد تا سقف تسهیلات دریافتی تحت پوشش فوت به هر علت بوده و در صورت فوت هر یک از بیمه‌شدگان، بیمه‌آسیا مانده بدهی وام‌گیرنده را در وجه بانک مهر اقتصاد پرداخت می‌کند.

کاردگر – مدیرعامل بیمه‌آسیا – در سخنانی با اشاره به سابقه 54 سال فعالیت بیمه‌ای و توان بالا و بالقوه بیمه‌ آسیا گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پتانسیل و ظرفیت موجود، در آینده نه چندان دور بیمه‌ آسیا در جایگاهی والاتر و به عبارتی جایگاه واقعی خود قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل بیمه‌آسیا با تأکید بر این موضوع که بانک و بیمه دو محور و شاخص توسعه‌یافتگی هر کشوری هستند بیان کرد: با توجه به پیشرفت خوب نظام بانکداری کشور امیدواریم با همکاری متقابل، صنعت بیمه نیز در فرآیند توسعه و پیشرفت همگام نظام بانکداری کشور شود.

وی افزود: صنعت بیمه برای هر ریسکی بیمه‌نامه ویژه آن را تعریف کرده است و امیدواریم بتوانیم تمامی ریسک‌های بانک مهر اقتصاد را در بیمه‌آسیا تجمیع کرده و همکاری و همراهی مناسبی بین صنعت بیمه و نظام بانکداری به وجود آید.

در ادامه نتاج – مدیرعامل بانک مهر اقتصاد – نیز گزارشی کوتاهی از تاریخچه فعالیت و نحوه‌ عملکرد این بانک ارائه داد و گفت: بانک مهر اقتصاد بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد و هم‌اکنون هفت هزار نفر در بخش‌های مختلف و شعب این بانک در حال ارائه خدمات به مردم میهن اسلامی هستند.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 12 هزار میلیارد تومان وام و تسهیلات در اختیار مردم قرار گرفته است افزود: هدف بانک مهر اقتصاد تأمین رضایت سپرده‌گذاران بوده و تمام سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک در امور قرض‌الحسنه استفاده می‌شود.

وی همچنین تأکید کرد: پرداخت وام‌های این بانک با تضمین‌های معتبر و مطمئن انجام می‌شود و امیدواریم همکاری ما با بیمه‌آسیا به عنوان بزرگ‌ترین بیمه خصوصی کشور به ارتقاء کیفیت فعالیت‌های هر دو طرف منجر شود.

انک مهر اقتصادبانک مهر اقتصادبانک و بیمهبیمه خصوصیسقف تسهیلاتصنعت بیمهمدیرعامل بانکمهر اقتصادنظام بانکدارینظام بانکداری کشور
نظرات (0)
افزودن نظر