مشتریان سرمایه و اعتبار بانک ملی هستند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به مناسبت ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری به دعوت دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و با حضور جمع کثیری از مشتریان بانک در مرکز آموزشی رفاهی کوثر (آجودانیه) برگزار شد.

در این مراسم که اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و روسای مرتبط با تهران حضور داشتند، دکتر همتی ضمن خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پربرکت رمضان برای مشتریان اظهار داشت: مشتریان عضوی از خانواده بزرگ بانک ملی ایران هستند که در طی سالیان طولانی همراه و همگام این بانک بوده‌اند.

وی اساسی‌ترین عامل رشد و توسعه بانک‌ها را مشتریان آن خواند و عنوان کرد: در طول سالیان متمادی مدیران و خدمتگزاران بسیاری به این بانک آمده و رفته‌اند اما ثابت قدم‌ترین عضو این مجموعه بزرگ، مشتریان وفادار آن بوده اند.

مدیر عامل با اشاره به چشم‌انداز مثبت بانک، در آینده افزود: تلاش بر این است که با روان‌سازی و بهینه کردن امور و بالا بردن توان تسهیلات‌دهی در بخش‌های تولید، تجارت، صنعت و … رضایت حداکثری مشتریان کسب شود.

وی سپرده‌گذاری در بانک، حتی با مبالغ ناچیز را ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: حتی مبالغ اندک و جزئی باعث توسعه روابط بانک و مشتری خواهد شد و به توسعه اقتصادی کشور نیز توسط بانک ملی ایران به عنوان بازوی دولت کمک خواهد کرد.

در بخش دیگری از این مراسم فرامرز گرمرودی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت تولیدی و صنعتی مایان فولاد به عنوان یکی از مشتریان قدیمی بانک به ایراد سخن پرداخت.

وی تنها راه شکوفایی اقتصاد کشور را در تولید دانست و گفت: اکثر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی در سایه و تحت تاثیر تولید، رو به بهبود خواهد رفت.

گرمرودی تمامی مشتریان را صاحبان اصلی بانک عنوان کرد و افزود: یکی از زیرساخت‌های مهم اقتصاد مدرن امروز بانک‌ها و مشتریان آنها هستند.

افطاریبانک ملیبانک ملی ایرانتسهیلاتتوسعه اقتصادیعبدالناصرعبدالناصر همتیمدیرعامل بانکمدیرعامل بانک ملی
نظرات (0)
افزودن نظر