انفجار در پاسگاه سراوان

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نماینده سراوان در مجلس حوادث شب گذشته و صبح امروز پاسگاه آسپیچ سراوان را تشریح کرد و گفت: اشرار دیشب پس از انجام عملیات تروریستی ماشینی را به داخل پاسگاه بردند که حامل بمب بوده است و ساعت 7:15 صبح امروز این ماشین منفجر شده که باعث مجروح شدن سه یا چهار نفر از اعضای پاسگاه شده است.

هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حوادث دیشب و صبح امروز پاسگاه سراوان، اظهار کرد: دیشب چند نفر به پاسگاه سراوان زنگ زدند و گفتند در چند کیلومتری سراوان درگیری صورت گرفته است. سه نفر از ماموران نیروی انتظامی خود را به این مکان رساندند اما متاسفانه این یک تله بوده است و این برادران توسط اشرار به شهادت رسیدند.

وی درباره اجساد شهدا و اینکه گفته می‌شود اشرار اجساد را با خود برده‌اند، بیان کرد: خیر اینطور نیست و اجساد شهدا اکنون در سردخانه بیمارستان سراوان است.

میرمرادزهی با اشاره به انفجار صبح امروز در پاسگاه سراوان، گفت: گویا اشرار دیشب پس از انجام عملیات تروریستی ماشینی را به داخل پاسگاه بردند که حامل بمب بوده است و ساعت 7:15 صبح امروز این ماشین منفجر شده که باعث مجروح شدن سه یا چهار نفر از اعضای پاسگاه شده است.

انفجار در پاسگاه سراوانتروریستزنگسراوانماشینمجلسنیروی انتظامی
نظرات (0)
افزودن نظر