بانک توسعه صادرات بنگاه پیشرومعرفی شد

درحوزه نظام‌ها وساختارهای مدیریت سلامت اداری

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دبیرخانه این نظام در ارزیابی خود با رویکرد پیشگیری از بروز مفاسد اداری در قالب نظام های مدیریت راهبردی، فرآیندی، سرمایه انسانی، فناوری و نظام‌های نظارتی به بررسی عملکرد سازمانها پرداخته است.

ُدکتر رضا شفیعی ثابت رییس شورای سیاستگزاری جوایز مدیریت سلامت اداری بانک توسعه صادرات را از جمله معدود بانک های دولتی ذکر کرد که شهامت ورود به این عرصه را داشته و به رتبه مطلوبی در ارزیابی ها دست یافته است.

به گفته دکتر شفیعی ثابت دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری در راستای تقدیر از سازمان های موفق از سال 89 به‌شکل مستقل، فعالیت می کند و تاکنون در چهار دوره برگزاری این جایزه بیش از 100 بنگاه اقتصادی و سازمان خدمات عمومی بزرگ کشور را ارزیابی کرده است.

برپایه دسته بندی سطوح مختلف ارزیابی در دبیرخانه جایزه مدیریت سلامت اداری، رده های متعهد، همگام، پیشگام، برتر و در نهایت پیشرو تعیین  شده است.

در این مراسم موضوعاتی نظیر آسیب شناسی سلامت اداری و شناسایی عوامل بروز فساد اداری در بخش خدمات عمومی و بخش پولی و بانکی کشور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

سپس برگزیدگان این دوره در دو بخش خدمات عمومی و بخش بنگاههای مالی و اقتصادی معرفی شدند و آقای حبیب احمدی رییس اداره حسابرسی داخلی به عنوان نماینده این بانک تندیس بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه یاد شده را دریافت کرد.

همچنین در مراسم جایزه مدیریت سلامت اداری بانک دی بنگاه اقتصادی پیشرو در حوزه سرمایه انسانی و مدیریت سلامت اداری، بانک رفاه کارگران بنگاه اقتصادی پیشرو در در حوزه فناوری و مدیریت سلامت اداری و بانک اقتصاد نوین بنگاه اقتصادی پیشرو در راهبری و کیفیت مدیریت سلامت اداری معرفی شدند.

در چهارمین دوره جایزه مدیریت سلامت اداری که 26 آذر ماه در سازمان ایرانی مجامع بین المللی برگزار شد، آقایان مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ومحمد علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بانک توسعه صادراتسلامت اداری
نظرات (0)
افزودن نظر