فعالیت ۲۰ هزار روحانی در مدارس کشور

خبرگزاری ایسنا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران، مربیان و معاونان پرورشی نواحی چهارگانه اهواز، گفت: توسعه و تقویت نماز، محور و اساس کارهای آموزش و پروش است.

حمید رضا کفاش در گردهمایی مدیران، مربیان ومعاونان پرورشی نواحی چهارگانه اهواز با اشاره به وجود20 هزار روحانی در سطح مدارس به بیان برخی از برنامه‌های تربیتی و فرهنگی و فعالیتهای حوزه این معاونت درسطح مدارس کشو ر پرداخت و اهم اقدامات این معاونت را در راستای اقامه نماز بیان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: خوزستان در تمامی عرصه های مسابقات فرهنگی، هنری و به صورت کلی در برنامه های پرورشی چهره های نخبه و با ارزشی را تربیت کرده است و امیدواریم در بحث توسعه وتقویت نماز نیز شاهد موفقیت های بیشتری در این استان باشیم.

وی افزود: توسعه و تقویت نماز، محور و اساس کارهای آموزش و پروش است و برای انس بیشتر دانش آموزان در برگزاری و اقامه نماز طرح ها وبرنامه های زیادی داریم و باید بدانیم که سایر فعالیت ها با نماز جهت پیدا می کنند.

کفاش اظهار کرد: در زمینه اقامه نماز کارهای فراوانی صورت گرفته و نباید نا امید شد ولی باید بیش از پیش فعالیت کرد. ستاد اقامه نماز کشور نیز کارهای شایسته و شایانی را در کشور به ویژه برای دانش آموزان و آموزش و پرورش انجام داده است اما باید به این نکته توجه داشت که هنوز تا رسیدن به جامعه ای که مدنظر مقام معظم رهبری بوده و نماز رکن آن است خیلی باید تلاش کنیم.

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش وپرورش ادامه داد: اگر زبان شکر را در مدارس به ویژه مقطع ابتدایی و پیش دبستانی نهادینه کنیم درحقیقت مقدمه نماز وسپاس از خداوند را فراهم کرده ایم.

وی تاکید کرد: برای نماز هر چقدر کار شود خوب است و با فعالیت در حوزه نماز می توانیم شاهد پیشرفت و رشد در جامعه باشیم لذا برای نماز باید حساب دیگری بازکرد واگر نماز باشد سایر فعالیتها وبرنامه ها ما معنا وجهت پیدا می کند.

آموزش و پرورشخبرگزاریخوزستانروحانیفرهنگمدارسمدیرانمسابقاتموفقیتوزارت آموزش و پرورش
نظرات (0)
افزودن نظر