آپ ۵۸امین شرکت در ۵۰۰شرکت برتر ایران/اول در حوزه پرداخت الکترونیک

بنابراین گزارش،نوزدهمین دوره همایش معرفی شرکت های برتر ایران به همت سازمان مدیریت صنعتی و با حضور جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در روز 4 بهمن ماه 1395 برگزار شد.

سازمان مدیریت صنعتی هرساله با نگاه کلان و ملی و با شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکتهای ایرانی با رتبه بندی آنها از نظر میزان تاثیرگذاری در اقتصاد ملی، با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی اقدام به تدوین فهرست صد شرکت برتر ایران (IMI-100) می نماید.

این سازمان با تهيه اين فهرست تلاش می کند تصويری قابل اعتماد از چگونگي تغييرات در آرايش بنگاه‌هاي بزرگ كشور و صنايع و فعاليت‌هاي اقتصادي مختلف در كنار يكديگر ارايه نماید.

امسال نیز همچون سالهای قبل، 500شرکت برتر کشور در گروههای مختلف مورد مقایسه قرار گرفتند و نتیجه آن در همایشی که با حضور نمایندگان برترین شرکتها برگزار شد به اطلاع عموم رسید.

یکی از جذابترین و پرشتاب ترین گروههای رتبه بندی IMI-100 گروه رایانه و فعالیتهای وابسته است که طی سالهای گذشته همواره با رشد چشمگیر مواجه بوده است. بیشترین رشد در صورتهای مالی سال 94 نیز متعلق به شرکتهای فعال در زمینه های پولی و بانکی بوده است.

 

نظرات (0)
افزودن نظر