توجه به نقش پدافندغیرعامل در شبکه‌های مجازی در دومین کنفرانس پدافند غیرعامل

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قرار است تا در این کنفرانس با تشکیل کمیته راهبردی متشکل از 22 وزارتخانه و دستگاه اجرایی کشور، آخرین تجارب پدافندغیرعامل در میان مدیران و متخصصان بخش های مختلف دولتی و غیردولتی به اشتراک گذاشته شود.

قرار است که در این کنفرانس به بررسی نقش پدافندغیرعامل در حوزه فناوری اطلاعات و دفاع سایبری نیز پرداخته شود. امنیت پدافندغیرعامل در زیرساخت‌های ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی(فضای مجازی)، بدافزارها و پدافند غیرعامل، شبکه‌ها و سامانه‌های ارتباطی، نرم‌افزارها، سامانه‌ها از مهم‌ترین محورهای مورد توجه در این حوزه است.

پدافندغیرعامل، پیشرفت پایدار مردم محور و نهادهای اجتماعی، پدافند غیرعامل و انرژی پایدار، شهر پایدار و پدافند غیرعامل شهری، پدافند غیرعامل و ایمنی، فرهنگ، آموزش و پدافند غیرعامل، اقتصاد مقاومتی و پیشرفت پایدار، اماکن تاسیسات و زیرساخت‌های پایدار، سلامت پایدار و پدافند شیمیایی، زیستی و پرتویی از دیگر محورهای این کنفرانس محسوب می‌شود.

گفتنی است آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در این کنفرانس 20 مهرماه بوده است و زمان برگزاری آن نیز 25 و 26  مهر ماه تغییر پیدا کرده است.

 

نظرات (0)
افزودن نظر