افت ۱۴۹۴ واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ابتدای سال تاکنون در مدت ۲۰ روز معاملاتی، تعداد ۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۳۰هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در ۹۱۸ هزار و ۴۷۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۸میلیارد و ۹۵۱ میلیون سهم به ارزش ۱۵ هزار و ۲۸۰میلیارد ریال در ۴۲۹ هزار و ۶۴ نوبت در بازار اول؛ ۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون سهم به ارزش ۹هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال در ۴۷۳ هزار و ۳۸۰نوبت در بازار دوم؛ ۳میلیون سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۷میلیارد ریال در ۲۳۸۰نوبت در بازار بدهی؛ ۴۶ هزار سهم به ارزش ۱.۲میلیارد ریال در ۱۳۰نوبت در بازار مشتقه و ۲۶۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۷۲۵میلیارد ریال در ۱۳ هزار و ۵۲۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۵هزار و ۵۲۳ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۴هزار و ۷۹۶واحد رسیده است که حکایت از ثبت افت ۱۴۹۴ واحدی و کاهش ۱.۶ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۸۲۸ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۴ هزار و ۳۹۷ واحد کاهش مواجه شده‌اند.

 

منبع: ایبنا 

بازار سهامبورس
نظرات (0)
افزودن نظر