مجمع عمومی سالانه بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، برگزاری مجمع عادی سالانه بانک با حضور نمایندگان صاحبان سهام بر اساس دستور جلسه و با قرائت کلام ا… مجید رسمیت یافت.

پس از قرائت گزارش هیات مدیره و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در مورد صورتهای مالی سال منتهی به تاریخ ۲۹/ ۱۲/ ۹۶، در خصوص محورهای مطرح شده تبادل نظر صورت گرفت و صورت های مالی سال ۱۳۹۶ به تایید مجمع رسید.

استماع گزارش هیات مدیره و ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی در مورد صورتهای مالی سال منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ۹۶، بررسی و تصویب صورت های مالی، تصمیم گیری در زمینه تقسیم سود، انتخاب روزنامه های کثیر الانتشار، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی بانک برای سال مالی جاری و تعیین حق الزحمه آنها از جمله محورهایی است که در مجمع عمومی عادی بانک قرض الحسنه مهر ایران به تصویب اعضاء رسید.

شایان ذکر است، علاوه بر حضور رییس و اعضای هیات مدیره بانک و نمایندگان بانک های سهامدار در این جلسه، برات کریمی نماینده بانک ملی ایران به عنوان رییس هیات، داودیان نماینده بانک سپه و محمدعلی دهقان؛ دهنوی نماینده بانک مسکن به عنوان ناظر و همچنین مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز به عنوان منشی در جلسه مجمع حضور داشتند.

بانک قرض الحسنه مهر ايرانخدمات بانکی
نظرات (0)
افزودن نظر