دریافت تندیس سیمین جایزه ملی مدیریت مالی توسط بانک آینده

برای ششمین سال متوالی صورت گرفت؛

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تندیس مزبور، طی مراسمی در روز دوشنبه ۶ اسفندماه سال‌جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور مسئولان دولتی، نخبگان و سرآمدان حوزه مدیریت مالی، به بانک آینده اعطا شد.

حضور فعال و داوطلبانه بانک آینده در فرآیند ارزیابی جایزه مذکور، به‌جهت فراهم بودن بستر رقابتی چالش‌برانگیز و برخورداری از شاخص‌های علمی و شفافیت لازم در شناسایی نقاط قوت و ضعف، صورت پذیرفت. بر همین اساس، ارتقای سطح بانک آینده در نهمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت مالی ایران به دریافت تندیس سیمین، نشان از رشد هدف‌مند و پایدار ساز و کار مالی این بانک در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان مطرح این جایزه ملی، دارد.

گفتنی است؛ اعطای جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سال ۱۳۸۹، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است. این جایزه، با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و بنگاه‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی اعطا شده و مراسم آن سالانه، برگزار می‌شود.

 

منبع: بانک آینده

نظرات (0)
افزودن نظر