برای مسابقات جهانی لهستان آماده می شوم

مدال آور کیک بوکسینگ آسیا:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونی، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، وی در باره نایب قهرمانی در مسابقات کیک بوکسینگ آسیایی امسال اظهار کرد: مسابقات آسیایی کیک بوکسینگ آسیایی هرسال برگزار می شود و در سال 2019 تعداد 23 کشور با نظارت اتحادیه جهانی کیک بوکسینگ به مدت 3 روز در شهر بیروت به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: اعزام تیم ایران توسط فدراسیون ورزشهای رزمی و با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش صورت گرفت . سطح مسابقات به دلیل کسب سهمیه برای مسابقات جهانی بسیار بالا تر از سطح توقعات بود.

صحرانورد درباره سابقه همکاری با ایران کیش گفت: از اوایل سال 95 مفتخر به همکاری با شرکت ایران کیش در سمت کارمند دفتر خراسان شمالی هستم و از اینکه در بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیکی ایران فعالیت دارم احساس رضایت و غرور دارم.

وی ادامه داد: مسئولین شرکت ایران کیش تاکنون هم حمایت مادی و معنوی خود را نسبت به من داشته است .اما بزرگترین دغدغه ورزش حرفه ای در این سطح افزایش هزینه ها باتوجه به وضعیت اقتصادی اخیر است .  

صحرانورد علاوه بر چندین دوره مقام قهرمانی کشور در سالهای گذشته و همچنین دو مدال بین المللی در کاپ حرفه ای 1395 گرجستان و در جام خلیج فارس 1396 تهران ، امسال هم نایب قهرمانی آسیا در لبنان را از آن خود کرده است. وی اهل خراسان شمالی و بجنورد است و با علاقه ای که از سنین نوجوانی به ورزشهای رزمی داشته است  از سال 86 در رشته کیک بوکسینگ فعالیت دارد .

تیم منتخب کیک بوکسینگ WKA بزرگسالان ایران که به مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی فدراسیون کیک بوکسینگ لبنان اعزام شده بود، توانست ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۴ مدال برنز را از آن خود کند.

ایران کیشپرداخت الکترونیک
نظرات (0)
افزودن نظر