صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای شرکت سفیر آبی آرام

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی شرکت سفیر آبی آرام با دریافت این مجوز علاوه بر تاییده قانونی، این شرکت ‌می‌تواند بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در مصوبه جلسه شماره ۲۰۴ مورخ ۱۳۹۳/۹/۱۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات (۱۳۹۳-۰۲۰۴-۱-CRA-FX) به صورت غیر انحصاری با استفاده از شبکه های ارتباطی ایجاد شده از سوی ارائه کنندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، نسبت به ارائه خدمات به مشتریان مشتمل بر اطلاع رسانی، پشتیبانی، سنجش رضایت مشتریان، بازاریابی، تبلیغ محصولات و خدمات جمع آوری، تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده های آماری خدمات موضوع قرارداد با اشخاص طرف قرارداد را در چارچوب قرارداد منع افشای اطلاعات از طرق زیر اقدام نمایند.

خدمات تماس و ارتباط ورودی شامل: پاسخگویی به تماس های ورودی از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه (SMS)، وب سایت، پست ، پست الکترونیکی و سایر روش های مجاز؛
خدمات تماس و ارتباط خروجی شامل: اقدام به برقراری تماس و ارتباط های خروجی از طریق تلفن، فکس، پیام کوتاه (SMS) وب سایت، پست ، پست الکترونیکی و سایر روش های مجاز جهت پاسخگویی به درخواست ها.

شرکت سفیر آبی آرام به عنوان اولین مرکز تماس مشاء ایران با اخذ مجوز ها و گواهینامه ها از قبیل مجوز نظام صنفی، مجوز واحد فناوری، ISO 18295، اشتهار به کیفیت دو ستاره، مجوز رتبه یک شورای عالی انقورماتیک و …. شناخته می‌شود.

 

ارتباطاتبانکداری الکترونیکسفیر آبی آرامفناوریگواهینامه iso18295
نظرات (0)
افزودن نظر